1. WNIOSEK
Komunalny lokal mieszkalny może nabyć wyłącznie jego najemca.
Pierwszą czynnością jest wypełnienie wniosku o wykup lokalu mieszkalnego i złożenie go w Urzędzie Miejskim, w Biurze Obsługi Interesanta (pokój nr 1).

Od 1 stycznia zmieniły się zasady unieważniania dowodów osobistych. W przypadku zmiany danych – nazwiska, imienia bądź adresu zameldowania, należy w terminie 14 dni złożyć wniosek o wymianę dowodu osobistego.

  Tor saneczkowy, panoramiczna restauracja, place zabaw dla dzieci, koncerty i przede wszystkim odnowiony park - tak ma wyglądać Esplanada. Prace mają się rozpocząć wczesną wiosną.  5 stycznia podpisana została umowa ze spółką Summit S.A., która wcześniej wygrała przetarg na zagospodarowanie Parku.

1 stycznia 2009 roku Pani Helena Maria Lesser z Jeleniej Góry, podopieczna ZOL-u w  Szklarskiej Porębie skończyła 101 lat.

pobierz plik

pobierz plik

pobierz plik

Bezpłatne usługi informacyjno – doradcze

Krajowy System Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw [KSU] jest siecią dobrowolnie współpracujących ze sobą niekomercyjnych organizacji świadczących na rzecz mikroprzedsiębiorców, małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób podejmujących działalność gospodarczą, usługi: doradcze (w tym o charakterze ogólnym oraz o charakterze proinnowacyjnym), szkoleniowe, informacyjne i finansowe (w tym udzielanie poręczeń oraz udzielanie pożyczek).
KSU powstała w październiku 1996 r. z inicjatywy Polskiej Fundacji Promocji i Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw (obecnie Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości), która pełni rolę koordynatora działań systemu.
Misją KSU jest partnerskie wspieranie rozwoju małych i średnich przedsiębiorców. Podstawowym celem systemu jest podniesienie konkurencyjności polskich MSP poprzez dostarczenie im kompleksowej oferty wysokiej jakości usług oraz przygotowanie ich do działania na Jednolitym Rynku Unii Europejskiej.
Jednostka odpowiedzialna za KSU na poziomie regionalnym na Dolnym Śląsku
Regionalna Instytucja Finansująca (RIF) dolnośląski:
Wrocławska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
50-075 Wrocław
ul. Krupnicza 13
tel. (071) 79 70 400
fax (071) 372 36 85
www: http://www.warr.pl/
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Karkonoska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. 1 Maja 27, 58-500 Jelenia Góra
tel. +4875 7523293
fax +4875 7522794
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Oferta usług świadczonych przez ośrodki KSU

  • usługi doradcze – specjalistyczne doradztwo w dziedzine: marketingu, finansów, prawa, planowania i zarządzania, innowacji i transferu technologii, eksportu i jakości, podstawowe doradztwo dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą;
  • usługi szkoleniowe: specjalistyczne, np. z zakresu marketingu, finansów i zarządzania dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą;
  • usługi informacyjne: kojarzenie partnerów gospodarczych, sprawdzanie wiarygodności partnerów handlowych – wywiadownie gospodarcze, udzielanie informacji o targach;
  • nformowanie o preferencyjnych kredytach, sporządzanie biznes planów

Podmioty uprawnione do korzystania z usług:

Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia
2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. 173.1807 z 6 sierpnia 2004r.)
Więcej Informacji:
Krajowy System Usług (KSU)
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul. Pańska 81/83
00 – 834 Warszawa
tel. (022) 432 80 80, 652 80 80
fax (022) 432 86 20, 652 86 20
lista ośrodków KSU pod adresem  http://ksu.parp.gov.pl/lista_woj.html
Zespół KSU
tel. (022) 699 70 18
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich

ul. Mazowiecka 17, pokój nr 0002
50-412 Wrocław
Infolinia: 0801 700 008
Tel: 071 776 95 01, 071 776 96 51,
       071 776 97 64, 071 776 97 65
Fax: 071 776 98 41
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Punk Informacyjny Funduszy Europejskich w Jeleniej Górze

ul. 1 Maja 27
58-500 Jelenia Góra
Tel. 075 752 75 22 , tel./fax: 075 752 27 94
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Polska jest największym beneficjentem pomocy unijnej. W latach 2014-2020 Unia Europejska przeznaczyła dla naszego kraju 82,5 mld €. Podział środków i kierunki ich wykorzystania był przedmiotem dyskusji i uzgodnień władz centralnych i samorządowych z różnymi partnerami.

Fundusze zostaną zainwestowane w zwiększenie konkurencyjności polskiej gospodarki, poprawę spójności społecznej i terytorialnej kraju, w podnoszenie sprawności i efektywności administracji. Najważniejszym celem programów unijnych jest poprawa poziomu życia mieszkańców dzięki wzrostowi gospodarczemu i wzrostowi zatrudnienia.

Na co przeznaczone będą fundusze?

Największe kwoty Polska zainwestuje w infrastrukturę transportową (drogową i kolejową), ale największy wzrost wydatków nastąpi w sferze innowacyjności i wsparcia przedsiębiorców. Nadal finansować będziemy inwestycje w ochronę środowiska i energetykę, a także projekty z dziedziny kultury, edukacji, zatrudnienia czy przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu.

Miasta wojewódzkie wraz z okalającymi je gminami otrzymają duże wsparcie na realizację wspólnych przedsięwzięć w zakresie dostępności komunikacyjnej. Ponadto fundusze sfinansują inwestycje w miastach, zwłaszcza projekty związane z kompleksową rewitalizacją, ekologicznym transportem miejskim, gospodarką niskoemisyjną. Wymogiem UE jest również rozwój tzw. inteligentnych specjalizacji, czyli skupienie się poszczególnych regionów na wybranych priorytetach polityki innowacyjnej.

Obok bezzwrotnych dotacji Unia Europejska udostępnia także tzw. instrumenty zwrotne, czyli pożyczki i kredyty. Korzystać z nich mogą zarówno przedsiębiorcy, jak i samorządy.

Perspektywa na lata 2014-2020 będzie wdrażana w Polsce poprzez 6 krajowych programów operacyjnych zarządzanych przez Ministerstwo Rozwoju oraz 16 programów regionalnych zarządzanych przez Urzędy Marszałkowskie.

Programy: krajowe, regionalne i ramowe Unii Europejskiej na stronie Fundusze Europejskie w Polsce oficjalnego serwisu funduszy europejskich.

 

Zespół Szkół Ogólnokształcących i Mistrzostwa Sportowego
ul.Obrońców Pokoju 17
tel. 757 172 206
zso-szklarska.pl
e-poczta: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego
ul. 11 Listopada 2
tel. 757 172 206
LiceumSzklarska.szkolnastrona.pl
e-poczta: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Szkoła Podstawowa nr 5 z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego im. Wlastimila Hofmana
ul. 11 Listopada 2
tel. 757 172 932, 757 172 932
SzkolaHofman.szkolnastrona.pl
e-poczta: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Szkoła Podstawowa nr 1 im. Tadeusza Kościuszki
ul.1-go Maja 32
tel. 757 172 388
SP1Szklarska.superszkolna.pl
e-poczta: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Przedszkole Samorządowe nr 2
Osiedle Huty 1
tel. 757 172 716, 757 172 716
Przedszkole2.szklarskaporeba.pl
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Samorządowy integracyjny żłobek MAGICZNY ŚWIAT MALUCHÓW
Osiedle Huty 1
tel. 757 677 460
e-poczta: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Od nowego roku w Szklarskiej Porębie znów będzie ośrodek kultury. Zlikwidowany przed kilkoma laty, teraz będzie odbudowywany od podstaw. 1 stycznia na Białej Dolinie utworzony zostanie Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Aktywności Lokalnej.

W jego administracji znajdzie się też zespół obiektów sportowo-rekreacyjnych przy ulicy Waryńskiego i plac zabaw przy ulicy Turystycznej, a z czasem inny majątek miasta.

Dwa lata trwało odbudowanie zaplecza komunalnego Szklarskiej Poręby. Poprzez doprowadzenie do bankructwa i likwidacji „Estetyki” (ZEiOM) miasto w 2006 roku straciło mnóstwo sprzętu potrzebnego do prowadzenia napraw i remontów.

Skład Rady Miejskiej kadencji 2018-2023 w Biuletynie Informacji Publicznej

Komisje - Kadencja 2018-2023 (w BIP)

Terminy posiedzeń komisji:

Komisja Rewizyjna – termin posiedzeń ustalany na bieżąco, zgodny z terminem kontroli,

Komisja Finansów i Spraw Społecznych – w każdy czwartek, godzina 1430,

Komisja Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Komunalnej – w każdy poniedziałek, godzina 1500,

Komisja Skarg, Wniosków i Petycji – termin posiedzeń ustalany na bieżąco.


Skład Rady Miejskiej ubiegłych kadencji oraz pozostałe informacje o RM (w BIP).

--> --> -->
OsobaKontakt

Mirosław Graf

Burmistrz

  • Kierowanie bieżącymi sprawami miasta i reprezentowanie go na zewnątrz
  • Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych
Pokój nr 8
telefon: 757 547 708
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zbigniew Misiuk

Zastępca Burmistrza

  • Kierowanie Referatami: Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej • Rozwoju, Planowania Przestrzennego i Nieruchomości • Projektów Współfinansowanych i Zamówień Publicznych
  • Miejskim Zakładem Gospodarki Komunalnej
Pokój nr 10
telefon: 757 547 708
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Agnieszka Gwóźdź

Sekretarz Miasta

  • Kierowanie Referatem Organizacji i Spraw Społecznych
  • Wewnętrzna organizacja pracy i nadzór nad obsługą interesantów
Pokój nr 13
telefon: 757 547 703
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Agata Skowrońska-Juralewicz

Skarbnik Miasta

  • Kierowanie Referatem Spraw Finansowych
  • Przygotowanie i wykonanie budżetu miasta
  • Podatki i opłaty lokalne
  • Gospodarka finansowa gminy
Pokój nr 17
telefon: 757 547 702
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Referat Organizacji i Spraw Społecznych

Oliwia Mitura

Zastępca Kierownika

  • Zastępstwo kierownika referatu
  • Prowadzenie spraw z zakresu nadzoru administracyjnego nad publicznymi szkołami i przedszkolem
  • Prowadzenie spraw z zakresu nadzoru finansowego nad publicznymi szkołami i przedszkolem
  • Prowadzenie rejestru mieszkańców zameldowanych na pobyt stały lub czasowy oraz ewidencja w tym zakresie
  • Sporządzanie aktów Urzędu Stanu Cywilnego i rejestracja zdarzeń stanu cywilnego
  • Realizacja wniosków o wydanie dokumentu stwierdzającego tożsamość
Pokój nr 3
telefon: 757 547 713 / 735
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Joanna Cirko

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego (USC)

  • Rejestracja zdarzeń stanu cywilnego
  • Sporządzanie aktów stanu cywilnego
  • Realizacja wniosków o wydanie dokumentu stwierdzającego tożsamość
  • Organizowanie uroczystości jubileuszowych
  • Prowadzenie rejestru mieszkańców zameldowanych na pobyt stały lub czasowy oraz ewidencji w tym zakresie
  • Prowadzenie i aktualizacja rejestrów wyborców
  • Prowadzenie rejestracji i ewidencji przedpoborowych
  • Zgłaszanie wniosków w zakresie potrzeb świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony
  • Obsługa biura Rady miejskiej
Pokój nr 3
telefon: 757 547 714
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ewa Bartosik

Podinspektor ds. Administracji i Sekretariatu

  • Podejmowanie czynności techniczno-organizacyjnych związanych z przyjmowaniem interesantów przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza
  • Zaopatrywanie Urzędu w druki, formularze, materiały biurowe, kancelaryjne
  • Prowadzenie spraw z zakresu skarg i wniosków
Pokój nr 8
telefon: 757 547 708
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Magdalena Żwirko

Urlopowana

-->
 

Małgorzata Grześkiewicz

Inspektor ds. Obsługi Interesanta

  • Przyjmowanie podań i wniosków
  • Ewidencja, rejestracja, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek
  • Udzielenie informacji o trybie i sposobie załatwienia sprawy
Pokój nr 3
telefon: 757 547 700
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Andrzej Starczyk

Informatyk

  • Obsługa informatyczna urzędu
  • Konserwacja sprzętu komputerowego będącego na wyposażeniu urzędu i jego bieżące naprawy
  • Realizacja projektów związanych z elektronicznym usprawnieniem funkcjonowania urzędu i obsługi interesantów
  • Aktualizacja, prowadzenie Miejskiego Biuletynu Informacji Publicznej
  • Opieka nad siecią
Pokój nr 3
telefon: 757 547 707
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Referat Rozwoju, Planowania Przestrzennego i Nieruchomości

Edyta Bielecka

Kierownik Referatu

  • przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
  • wykonywanie czynności związanych z ewidencjonowaniem należności za nieruchomości udostępnione z zasobu
  • prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości gruntowej na rzecz jej użytkownika wieczystego

Pokój nr 11
telefon: 757 547 715
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Aneta Żywicka-Hołownia

Zastępca Kierownika

  • przygotowanie i prowadzenie postępowania w sprawach związanych z podziałami, scalaniem nieruchomości oraz rozgraniczeń nieruchomości
  • zapewnienie wyceny nieruchomości
  • tworzenie zasobu nieruchomości na cele zabudowy oraz planów wykorzystania zasobu;
  • oddawaniem nieruchomości w trwały zarząd
  • prowadzenie spraw w zakresie zbywania nieruchomości niezabudowanych, zabudowanych, lokalowych wchodzących w skład zasobu w drodze przetargu i w drodze bezprzetargowej, a także nabywania tych nieruchomości do zasobu
  • prowadzenie spraw w zakresie obciążania nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi
Pokój nr 11
telefon: 757 547 710
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Renata Kapucka

Inspektor ds. Gospodarowania Nieruchomościami

  • prowadzenie spraw sprzedaży nieruchomości w trybie bezprzetargowym
  • prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości
  • prowadzenie spraw komunalizacji mienia
  • ujawnianie prawa własności i użytkowania wieczystego w księgach wieczystych
  • prowadzenie spraw rekompensat z tytułu mienia pozostawionego poza granicami RP
Pokój nr 11
telefon: 757 547 736
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Marcin Mitura

Inspektor ds. Gospodarowania Nieruchomościami

  • prowadzenie spraw z zakresu wydzierżawiania, wynajmowania i użyczania nieruchomości w drodze bezprzetargowej
  • prowadzenie ewidencji umów dzierżaw i użytkowania wieczystego
  • kontrola realizacji umów dzierżaw i użytkowania wieczystego
  • prowadzenie systemu informacji przestrzennej
  • wydawanie zaświadczeń z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Pokój nr 11
telefon: 757 547 726
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Katarzyna Pałka

Inspektor ds. Gospodarowania Nieruchomościami

  • prowadzenie spraw dot. zawarcia umów najmu na lokale z zasobu mieszkaniowego gminy
  • prowadzenie spraw nabycia nieruchomości gruntowych w obrębie działek w trybie art. 209 ugn.
  • przygotowanie i prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych na rzecz najemców
  • realizacja wniosków o zwrot kaucji za nabycie lokali mieszkalnych
  • realizacja wniosków i wydawanie zaświadczeń  wyrażających zgodę na wykreślenie hipoteki z księgi wieczystej
  • prowadzenie spraw dotyczących aktualizacji stanu prawnego nieruchomości lokalowych, w szczególności w zakresie regulacji udziałów procentowych w częściach wspólnych budynku i gruntu
  • prowadzenie postępowań w zakresie wydawania decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji celu publicznego
Pokój nr 14
telefon: 757 547 739
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Piotr Rubaj

Inspektor ds. Planowania przestrzennego i Inwestora

  • przygotowywanie wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  • przygotowywanie materiałów związanych z organizacją konkursów architektonicznych i urbanistycznych
  • prowadzenie innych spraw w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz ochrony zabytków i opiece nad zabytkami
  • udzielanie informacji w zakresie wymaganych dokumentów umożliwiających otrzymanie pozwolenia na budowę, wydawanie decyzji
Pokój nr 14
telefon: 757 547 712
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Małgorzata Jarecka

Podinspektor ds. Rozwoju i Planowania Przestrzennego

Urlopowana

 
Referat Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej

Janusz Wnuczak

Kierownik Referatu

  • planowanie rzeczowo-finansowe inwestycji miejskich
  • określanie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania
  • gromadzenie dokumentów do rozpoczęcia realizacji zadań inwestycyjnych wraz z organizacją przetargów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
Pokój nr 15
telefon: 757 547 711
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Romuald Maly

Podinspektor ds. Inwestycji Miejskich

  • przekazywanie placu budowy dla wykonawców robót inwestycyjnych
  • zgłaszanie, zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych właściwym organom i instytucjom
  • koordynacja prac inspektorów nadzoru w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań inwestycyjnych
  • organizowanie i uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych
Pokój nr 15
telefon: 757 547 731
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Joanna Mazurkiewicz

Inspektor ds. Inwestycji Miejskich

  • prowadzenie spraw w zakresie koordynacji robót w pasie drogowym
  • przygotowywanie i prowadzenie postępowania w sprawach z zakresu zajęcia pasa drogowego
  • planowanie inwestycji drogowych i nadzór nad ich realizacją
  • prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą
  • nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania i oświetlenia miasta, dostawy energii elektrycznej, cieplnej i gazu
Pokój nr 15
telefon: 757 547 711
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Magdalena Miś

Podispektor ds. Infrastruktury i Gospodarki Komunalnej

  • prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów inżynierskich
  • prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą ( zgodnie z obowiązującymi przepisami)
  • udzielanie zamówień w zakresie przeprowadzanych remontów w drogach, chodnikach, obiektach inżynierskich oraz nadzór nad realizacją
  • prowadzenie zaangażowania wydatków na poszczególnych kontach zgodnie z założeniami budżetu - wnioskowanie o dodatkowe środki na realizację zadań
  • nadzorowania w zakresie prawidłowego ustawiania i uzupełniania zniszczonego oznakowania drogowego na terenie miasta
  • współpraca z innymi zarządcami dróg w zakresie utrzymania
  • nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania
  • współpraca z właścicielem sieci energetycznej na której umieszczone są oprawy oświetlenia ulicznego (umowa, faktury)
  • sprawdzanie opisywanie faktur oświetlenia ulicznego, wyłonienie wykonawcy, przygotowanie umowy, nadzór, kontrola w zakresie iluminacji świątecznych
Pokój nr 15
telefon: 757 547 749
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Julita Sochacka

Inspektor ds. Gospodarki Komunalnej i Drogownictwa

  • prowadzenie spraw w zakresie koordynacji robót w pasie drogowym
  • przygotowywanie i prowadzenie postępowania w sprawach z zakresu zajęcia pasa drogowego
  • planowanie inwestycji drogowych i nadzór nad ich realizacją
  • prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą
  • nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania i oświetlenia miasta, dostawy energii elektrycznej, cieplnej i gazu
Pokój nr 15
telefon: 757 547 730
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Artur Maćkowiak

Podinspektor ds. Ochrony Przyrody, Zieleni Miejskiej i Lasów Komunalnych

  • Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki leśnej w lasach komunalnych
  • Sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem zieleni miejskiej i pomników przyrody
  • Prowadzenie spraw z zakresu drzewostanu w mieście
  • Prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody

Pokój nr 15
telefon: 757 547 732
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Magdalena Zajączkowska

Zastępca Kierownika

  • prowadzenie spraw dotyczących ochrony środowiska oraz warunków korzystania z jego zasobów
  • projektowanie planu i programu GFOŚiGW
  • udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie
  • podejmowanie działań zapobiegających zagrożeniom środowiska
  • prowadzenie spraw z zakresu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków
Pokój nr 16
telefon: 757 547 746
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Natalia Pilawska

Inspektor ds. Gospodarki Odpadami

Urlopowana

Pokój nr 16
telefon: 757 547 733
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Elżbieta Drożniak

Inspektor ds. Gospodarki Odpadami

  • weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
  • weryfikacja deklaracji
  • prowadzenie postępowań w sprawach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Pokój nr 16
telefon: 757 547 733
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Referat Budżetu i Finansów Miasta
 

Krystyna Koman-Prokopiuk

Główna Księgowa

  • prowadzenie rachunkowości jednostki i organu
  • sporządzanie bilansów rocznych (jednostkowych, zbiorczych, skonsolidowanych), rachunku zysku i strat oraz zestawienia zmian funduszu
  • zapewnienie obsługi finansowo-księgowej urzędu
  • rozdzielanie i dekretacja dowodów bankowych
Pokój nr 17
telefon: 757 547 723
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Marta Olas

Inspektor ds. Rozliczeń Finansowych i Płac

  • sporządzanie list płac pracowników urzędu oraz naliczanie wynagrodzeń z tytułu m.in. umów o dzieło i zlecenie
  • Prowadzenie spraw pracowniczych
  • rozliczanie składek i odprowadzanie ich na rachunek ZUS
  • sporządzanie informacji podatkowych do Urzędu Skarbowego
Pokój nr 17
telefon: 757 547 720
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Marta Kania

Inspektor ds. Podatków, Opłat i Postępowań Podatkowych

  • podatek od nieruchomości od os. fizycznych i prawnych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, pomoc publiczna, sprawozdania)
  • podatek rolny, leśny, od os. fizycznych i prawnych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania)
  • łączne zobowiązanie pieniężne od os. fizycznych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania)
  • podatek od środków transportowych (wymiar, sprawozdania)
  • podatek akcyzowy
  • opłata miejscowa

Pokój nr 18
telefon: 757 547 721
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Agata Mamysz

Inspektor ds. Podatków, Opłat i Postępowań Podatkowych

  • podatek od nieruchomości od os. fizycznych i prawnych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, pomoc publiczna, sprawozdania)
  • podatek rolny, leśny, od os. fizycznych i prawnych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania)
  • łączne zobowiązanie pieniężne od os. fizycznych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania)
  • podatek od środków transportowych (wymiar, sprawozdania)
  • podatek akcyzowy

Pokój nr 18
telefon: 757 547 738
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Anna Słomka

Podinspektor ds. Windykacji i Księgowości Podatkowej

  • prowadzenie spraw w zakresie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej zaległości podatkowych
  • podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej zaległych podatków
  • prowadzenie postępowania zabezpieczającego, windykacja zaległości podatkowych
  • księgowość podatku  od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego
Pokój nr 18
telefon: 757 547 725
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Agnieszka Kwapińska-Badko

Podinspektor ds. Windykacji

  • windykacja należności z tytułu podatków i opłat lokalnych w zakresie: podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego, opłaty miejscowej, opłaty za odpady komunalne, za zajęcie pasa drogi, opłaty od posiadania psa, od środków transportowych, mandatów
  • zabezpieczenie należności z tytułu podatków i opłat
  • wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu w płatnościach podatkowych
  • wykonywanie zastępstwa na stanowisku kasjera

Pokój nr 18
telefon: 757 547 727
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Monika Gryz

Inspektor ds. Podatków, Opłat i Postępowań Podatkowych

  • podatek od nieruchomości os. fizyczne i prawne – wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, pomoc publiczna, sprawozdania
  • podatek rolny, leśny os. fizyczne i prawne – wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania
  • podatek od środków transportowych – wymiar, sprawozdania
  • opłata targowa – wymiar – postępowanie dla osób odmawiających płacenia
  • opłata za zajęcie pasa i wbudowanie urządzeń – rejestr decyzji, księgowanie, upomnienia, sprawozdania
  • rejestr kwitariuszy i akcyza
Pokój nr 18
telefon: 757 547 770, 570 795 770
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Magdalena Berbecka

Inspektor ds. Podatków, Opłat i Postępowań Podatkowych

  • podatek od nieruchomości os. fizyczne i prawne – wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, pomoc publiczna, sprawozdania
  • podatek rolny, leśny os. fizyczne i prawne – wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania
  • podatek od środków transportowych – wymiar, sprawozdania
  • opłata targowa – wymiar – postępowanie dla osób odmawiających płacenia
  • opłata za zajęcie pasa i wbudowanie urządzeń – rejestr decyzji, księgowanie, upomnienia, sprawozdania
  • rejestr kwitariuszy i akcyza
Pokój nr 18
telefon: 757 547 719
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Katarzyna Piś

Inspektor ds. Podatków, Opłat i Postępowań Podatkowych

  • Ewidencja należności z tytułu użytkowania wieczystego i dochodzenie należność
  • Ewidencja dochodów majątkowych
  • Prowadzenie spraw ubezpieczenia majątku
  • Ewidencja środków trwałych i wyposażenia, naliczanie umorzenia środków trwałych, przeprowadzanie i rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych

Pokój nr 17
telefon: 757 547 716
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Anna Boleszczuk

Zastępca Skarbnika Miasta

  • księgowanie dochodów i wydatków na kontach syntetycznych i analitycznych budżetu Miasta
  • rozdzielanie i dekretacja dowodów bankowych
  • prowadzenie rachunkowości kasowej
  • księgowość i windykacja wpływów za zajęcie pasa drogowego oraz opłat rocznych za wbudowanie urządzeń
  • ewidencja sprawozdań jednostkowych: Urzędów Skarbowych, szkół, przedszkoli Miejskiego Ośrodka  Społecznej
  • ewidencja pozabilansowa planów dochodów i wydatków
Pokój nr 17
telefon: 757 547 729
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ewa Stępień

Podinspektor ds. Kontroli Podatków i Opłat

  • przeprowadzanie kontroli podatków i opłat oraz poboru opłaty miejscowej na terenie miasta
  • sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli
  • prowadzenie rejestru jednostek kontrolowanych
Pokój nr 18
telefon: 757 547 716
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Małgorzata Myszak

Podinspektor ds. Obsługi Kasy

  • Obsługa kasowa

KASA otwarta w godz. 9-14

Pokój nr 1
telefon: 757 547 734
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Referat Projektów Współfinansowanych i Zamówień Publicznych (UE)
 

Wiesława Tyburczy

Kierownik referatu

  • gromadzenie i udostępnianie informacji na temat możliwości uzyskania wsparcia finansowego z funduszy Unii Europejskiej i innych źródeł krajowych i zagranicznych, stały monitoring dostępności środków zewnętrznych na realizację projektów w JST
  • pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację projektów: przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej, rozliczanie, sporządzanie sprawozdań/raportów oraz wyjaśnień na potrzeby kontroli/audytu
  • współpraca z referatami i jednostkami organizacyjnymi Miasta, lokalnymi organizacjami i innymi podmiotami krajowymi i zagranicznymi w zakresie realizacji projektów, udzielanie pomocy referatom i jednostkom organizacyjnym Miasta przy przygotowywaniu i realizacji projektów
  • gromadzenie danych na temat środków pozyskanych w ramach projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych przez referaty oraz jednostki organizacyjne Miasta
Pokój nr 3
telefon: 757 547 728
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Anna Kuliczkowska

Inspektor ds. realizacji i rozliczania projektów

  • gromadzenie i udostępnianie informacji na temat możliwości uzyskania wsparcia finansowego z funduszy Unii Europejskiej i innych źródeł krajowych i zagranicznych, stały monitoring dostępności środków zewnętrznych na realizację projektów w JST;
  • przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej na potrzeby naborów o udzielenie dotacji, sporządzanie sprawozdań/raportów oraz wyjaśnień w związku z prowadzonymi ocenami formalnymi i merytorycznymi przez instytucje dotujące oraz na potrzeby kontroli/audytu w ramach toczących się postępowań;
  • rozliczanie projektów na które Miasto Szklarska Poręba uzyskało dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej;
Pokój nr 3
telefon: 757 547 737
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Referat Promocji Miasta (PM)
Budynek Informacji Turystycznej Jedności Narodowej 1A

Agnieszka Rozenek

Kierownik Referatu

  • inicjowanie i prowadzenie działalności promocyjnej i informacyjnej na terenie miasta, w kraju i zagranicą
  • utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu
  • przeprowadzanie kampanii medialnych
  • opracowywanie kalendarza imprez kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych
  • promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych
  • tworzenie kanałów dystrybucji materiałów reklamowo-promocyjnych i kreowanie pozytywnego wizerunku miasta
telefon: 757 547 744
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Krystian Bromblik

Inspektor ds. Promocji Miasta, Informacji Turystycznej i Turystyki

  • prowadzenie działalności informacyjnej i promocyjnej
  • promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych, podczas festiwali i wydarzeń sportowych
  • promocja zdrowego stylu życia wśród mieszkańców i turystów
  • opracowywanie kalendarza wydarzeń
  • przygotowanie i wysyłanie informacji prasowych dotyczących wydarzeń sportowych odbywających się w Szklarskiej Porębie
telefon: 757 547 742
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Katarzyna Brol

Inspektor ds. Promocji, Informacji Turystycznej i Turystyki

  • prowadzenie działalności informacyjnej i promocyjnej
  • promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych, podczas festiwali i wydarzeń sportowych
  • promocja zdrowego stylu życia wśród mieszkańców i turystów
  • opracowywanie kalendarza wydarzeń
  • przygotowanie i wysyłanie informacji prasowych dotyczących wydarzeń sportowych odbywających się w Szklarskiej Porębie

telefon: 757 547 740
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Aneta Kubiela

Inspektor ds. Promocji, Informacji Turystycznej i Turystyki

  • prowadzenie działalności informacyjnej i promocyjnej
  • promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych, podczas festiwali i wydarzeń sportowych
  • promocja zdrowego stylu życia wśród mieszkańców i turystów
  • opracowywanie kalendarza wydarzeń
  • przygotowanie i wysyłanie informacji prasowych dotyczących wydarzeń sportowych odbywających się w Szklarskiej Porębie
telefon: 757 547 748
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Arkadiusz Lipin

Inspektor ds. Promocji Miasta, Kultury i Kultury Fizycznej
Redaktor serwisu internetowego
Koordynator ds. dostępności

  • redakcja miejskiego serwisu informacyjnego
  • zarządzanie informacją promocyjną w Internecie
  • współpraca przy tworzeniu materiałów promocyjnych miasta
  • monitorowanie działalności UM w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez UM

telefon: 757 547 743
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Bezpieczeństwo i Higiena Pracy

Marcin Wylegała

Inspektor ds. BHP i Ochrony P. Poż.
Komendant Miejski Ochrony Przeciwpożarowej

  • pełnienie służby BHP i ochrony p. poż w urzędzie

Budynek OSP
ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 757 547 717
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zarządzanie kryzysowe

 

Marta Masłowska

Inspektor ds. Zarządzania Kryzysowego

  • ocena występujących i potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo publiczne i prognozowanie tych zagrożeń
  • przygotowywanie propozycji działań i przedstawianie Burmistrzowi wniosków dotyczących wykonania, zmiany lub zaniechania działań ujętych w miejskim planie reagowania kryzysowego
  • kierowanie działaniami związanymi z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem usuwaniem skutków zagrożeń na terenie gminy
UM Granitowa 2, pok. 3
telefon: 757 547 700 
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Straż Miejska

Andrzej Suchta

Komendant Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Miłosz Butrym

Strażnik Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Krystian Klich

Strażnik Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Patryk Pyczak

Strażnik Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Adrian Szablewski

Strażnik Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Nazwa i adres siedzibyNr telefonuStrona internetowa
i adres e-mail
Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. 1 Maja 53c
75 717 23 56
75 717 24 16
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej -
dział komunalny
ul. 1 Maja 53c
75 717 25 59 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Jedności Narodowej 11
75 717 21 46 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji – Oddz. w Szklarskiej Porębie
ul. Prusa 2
75 717 21 12 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ochotnicza Straż Pożarna
ul. Jedności Narodowej 32
75 717 22 88 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Komisariat Policji w Szklarskiej Porębie 
ul. Granitowa 1
75 75 45 400  
Miejska Biblioteka Publiczna
ul. 1 Maja
75 717 34 43 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Aktywności Lokalnej
ul. Słowackiego 13
Biała Dolina
75 717 36 14
502 215 830
www.moksial.pl
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
SP ZOZ Przychodnia Rejonowa
ul. Szpitalna 1
75 717 21 55 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Izerskie Centrum Pulmonologii i Chemioterapii NZOZ w Szklarskiej Porębie
ul. Sanatoryjna 1
75 75 47 100 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy
ul. Szpitalna
75 717 21 57 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Centrum Pulmonologii
i Alergologii w Karpaczu S.A. (odział w Szklarskiej Porębie)
75 76 19 583

www.cpia.pl
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sudecki Dom Seniora "Słoneczna Polana"
ul. Franciszkańska 30
+48 75 717 25 32
+48 883-358-125
www.domslonecznapolana.pl
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
ul. Górna 29

 tel. 75 717 24 67

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
www.poradniaszklarska.pl

Szkoły i przedszkola

Nazwa i adres siedzibyNr telefonuStrona internetowa
i adres e-mail
Szkoła Podstawowa nr 1
Ul. 1 Maja 32
75 717 23 88 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Szkoła Podstawowa nr 5
Ul. 11 Listopada 2
75 717 29 32 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Mistrzostwa Sportowego
Ul. Obrońców Pokoju 17
75 717 22 06 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.zso-szklarska.com
Przedszkole Samorządowe nr 2
Ul. Osiedle Huty 1
75 717 27 16 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.