Strona główna / Sprawy miejskie / Burmistrz, Urząd Miejski

Burmistrz, Urząd Miejski

Osoba Kontakt

Mirosław Graf

Burmistrz

  • Kierowanie bieżącymi sprawami miasta i reprezentowanie go na zewnątrz
  • Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych
pokój nr 8
telefon: 75 75 47 708
e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Ewa Dziergwa

Zastępca Burmistrza

    Wykonywanie wszystkich zadań w zakresie upoważnień i poleceń służbowych udzielonych przez Burmistrza  a w szczególności:
    • nadzorowanie i koordynowanie działalności Referatu Rozwoju, Planowania Przestrzennego i Nieruchomości oraz Referatu Inwestycji Miejskich i  Gospodarki Komunalnej,
    • współdziałanie z organami przeprowadzającymi kontrole w zakresie zadań realizowanych przez referaty wymienione w p. 1 oraz nadzór nad realizacją wniosków pokontrolnych”,
    pokój nr 8
    telefon: 75 75 47 708
    e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
     

    Feliks Rosik

    Sekretarz

    • Kierowanie Referatem Organizacji i Spraw Społecznych;
    • Wewnętrzna organizacja pracy i nadzór nad obsługą interesantów;
    Pokój nr 8
    telefon: 75 75 47 703
    e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
     

    Bożena Dziewulak

    Skarbnik

    • Kierowanie Referatem Spraw Finansowych;
    • Przygotowanie i wykonanie budżetu miasta;
    • Podatki i opłaty lokalne;
    • Gospodarka finansowa gminy;
    Pokój nr 17
    telefon: 75 75 47 702
    e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

    Stanisław Kozina

    Doradca – Pełnomocnik Burmistrza

      Wykonywanie wszystkich zadań w zakresie upoważnień i poleceń służbowych udzielonych przez Burmistrza  a w szczególności:
      • nadzorowanie i koordynowanie działalności Referatu Promocji Miasta, 
      • nadzorowanie i koordynowanie działalności miejskich jednostek organizacyjnych,
      • współdziałanie z organami przeprowadzającymi kontrole w zakresie realizowanych zadań przez miejskie jednostki organizacyjne w p. 2 oraz nadzór nad realizacją wniosków pokontrolnych.
      pokój nr 8
      telefon: 75 75 47 708
      e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
      Biuro Obsługi Interesanta – BOI

       

      Agnieszka Swoboda

      kierownik BOI
      inspektor ds. przedsiębiorców lokalnych i zamówień

      • Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
      • Załatwianie spraw wynikających z ewidencjonowania działalności gospodarczej;
      • wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką
      • prowadzenie wszystkich spraw z zakresu ochrony zdrowia oraz zadań wynikających z realizacji ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi do lat 3
      Pokój nr 3
      telefon: 75 75 47 704
      e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
       

      Magdalena Płocica

      inspektor ds. obsługi interesanta

      • Przyjmowanie podań i wniosków;
      • Ewidencja, rejestracja, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek;
      • Udzielenie informacji o trybie i sposobie załatwienia sprawy;
      Pokój nr 1
      telefon: 75 75 47 700
      e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
       

      Marcin Juralewicz

      Insp. ds. obsługi interesanta
      inspektor ds. kancelaryjnych i prowadzenia archiwum zakładowego

      • Przyjmowanie podań i wniosków;
      • Ewidencja, rejestracja, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek;
      • Udzielenie informacji o trybie i sposobie załatwienia sprawy;
      • Prowadzenie archiwum zakładowego
      Pokój nr 1
      telefon: 75 75 47 700
      e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
      Referat Organizacji i Spraw Społecznych - OR
       

      Joanna Osińska

      urlop bezpłatny



      Anna Adamczyk

      Biuro Rady

      • Wykonywanie czynności zapewniających sprawne organizowanie pracy Rady;
      • Organizowanie i obsługa narad i konferencji;
      • Prowadzenie korespondencji Rady i komisji;
      • Prowadzenie całości spraw związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków;
      • prowadzenie wszystkich spraw z zakresu Kultury i sportu, prowadzenie wszystkich spraw z zakresu pożytku publicznego i wolontariatu
      Pokój nr 3
      telefon: 75 75 47 705
      e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
       

      Joanna Cirko

      Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

      • Rejestracja zdarzeń stanu cywilnego;
      • Sporządzanie aktów stanu cywilnego;
      • Realizacja wniosków o wydanie dokumentu stwierdzającego tożsamość;
      • Organizowanie uroczystości jubileuszowych;
      Pokój nr 3
      telefon: 75 75 47 714
      e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
       

      Krystyna Drużkowska

      podinspektor ds. ewidencji ludności i spraw wojskowych

      • Prowadzenie rejestru mieszkańców zameldowanych na pobyt stały lub czasowy oraz ewidencji w tym zakresie;
      • Prowadzenie i aktualizacja rejestrów wyborców;
      • Prowadzenie rejestracji i ewidencji przedpoborowych;
      • Zgłaszanie wniosków w zakresie potrzeb świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony;
      Pokój nr 3
      telefon: 75 75 47 713
      e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

      Ewa Bartosik

      sekretarka

      • Podejmowanie czynności techniczno-organizacyjnych związanych z przyjmowaniem interesantów przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza;
      • Zaopatrywanie Urzędu w druki, formularze, materiały biurowe, kancelaryjne;
      • Prowadzenie spraw z zakresu skarg i wniosków;
      Pokój nr 8
      telefon: 075 75 47 708
      e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
       

      Andrzej Starczyk

      informatyk

      • Obsługa informatyczna urzędu;
      • Konserwacja sprzętu komputerowego będącego na wyposażeniu urzędu i jego bieżące naprawy;
      • Realizacja projektów związanych z elektronicznym usprawnieniem funkcjonowania urzędu i obsługi interesantów;
      • Aktualizacja, prowadzenie Miejskiego Biuletynu Informacji Publicznej;
      • Współdziałanie w prowadzeniu oficjalnej strony miasta;
      • Opieka nad siecią;
      Pokój nr 13
      telefon: 75 75 47 707
      e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
      Referat Rozwoju, Planowania Przestrzennego i Nieruchomości - RN
       

      Krystyna Zakrzewska

      kierownik referatu

      • przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności;
      • wykonywanie czynności związanych z ewidencjonowaniem należności za nieruchomości udostępnione z zasobu;
      • prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości gruntowej na rzecz jej użytkownika wieczystego;
      Pokój nr 11
      telefon: 75 75 47 715
      e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

      Edyta Kimbort

      pełniąca obowiązki kierownika referatu

      • przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności;
      • wykonywanie czynności związanych z ewidencjonowaniem należności za nieruchomości udostępnione z zasobu;
      • prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości gruntowej na rzecz jej użytkownika wieczystego;

      Pokój nr 11
      telefon: 75 75 47 710
      e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

       

      Anna Gawroniak

      z-ca kierownika referatu

      • przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
      • przygotowywanie materiałów do oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
      Pokój nr 11
      telefon: 75 75 47 712
      e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
       

      Aneta Żywicka-Hołownia

      inspektor ds.  gospodarowania nieruchomościami

      • przygotowanie i prowadzenie postępowania w sprawach związanych z podziałami, scalaniem  nieruchomości oraz rozgraniczeń nieruchomości;
      • zapewnienie wyceny nieruchomości;
      • tworzenie zasobu nieruchomości na cele zabudowy oraz planów wykorzystania zasobu;
      • oddawaniem nieruchomości w trwały zarząd;
      • prowadzenie spraw w zakresie zbywania nieruchomości niezabudowanych, zabudowanych, lokalowych wchodzących w skład zasobu w drodze przetargu i w drodze bezprzetargowej, a także nabywania tych nieruchomości do zasobu;
      • prowadzenie spraw w zakresie obciążania nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi;
      Pokój nr 11
      telefon: 75 75 47 736
      e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
       

      Elżbieta Sochacka

      podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami

      • prowadzenie spraw związanych z sprzedażą nieruchomości gminnych na rzecz ich głównych najemców;
      • prowadzenie spraw dotyczących określania i zmian udziałów we współwłasności nieruchomości;
      Pokój nr 14
      telefon: 75 75 47 706
      e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

      Katarzyna Pałka

      Inspektor ds. gospodarowania nieruchomościami

      • Prowadzenie spraw dot. zawarcia umów najmu na lokale z zasobu mieszkaniowego Gminy;
      • Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości gminnych na rzecz ich głównych najemców
      Pokój nr 14
      telefon: 75 75 47 739
      e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

      Renata Teodorowska

      insp. ds. gospodarowania nieruchomościami

      • prowadzenie spraw związanych z sprzedażą nieruchomości gminnych na rzecz ich głównych najemców;
      • prowadzenie spraw dotyczących określania i zmian udziałów we współwłasności nieruchomości;

      Pokój nr 11
      telefon: 75 75 47 726
      e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


      Agnieszka Gwóźdź

      Referent ds. gospodarowania nieruchomościami - zastępstwo

      • prowadzenie spraw w zakresie wydzierżawiania, wynajmowania i użyczania nieruchomości wchodzących w skład zasobu w drodze bezprzetargowej lub w drodze przetargu,
      • prowadzenie ewidencji umów, dzierżaw i użytkowników wieczystych,
      • kontrola realizacji umów dzierżaw i użyczenia,
      • prowadzenie akt terenowo-prawnych właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości tworzących gminny zasób oraz wprowadzanie w nich zmian,

      Pokój nr 11
      telefon: 75 75 47 736
      e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

      Piotr Rubaj

      inspektor ds. rozwoju i planowania przestrzennego

      • przygotowywanie wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
      • przygotowywanie materiałów związanych z organizacją konkursów architektonicznych i urbanistycznych;
      • prowadzenie innych spraw w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz ochrony zabytków i opiece nad zabytkami;
      • udzielanie informacji w zakresie wymaganych dokumentów umożliwiających otrzymanie pozwolenia na budowę, wydawanie decyzji;
      Pokój nr 14
      telefon: 75 75 47 747 e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

      Małgorzata Pietruszczak

      Podinspektor ds. rozwoju i planowania przestrzennego

      • przygotowanie i prowadzenie postępowań w sprawach dot. wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz warunków zabudowy;
      • opiniowanie form architektonicznych obiektów tymczasowych oraz lokalizacji i formy plastycznej reklamy;
      • uzgodnienia przebiegu inwestycji liniowych na terenach gminnych;przygotowywanie i prowadzenie postępowań w sprawach z zakresu wstrzymania użytkowania terenu oraz przywrócenia jego poprzedniego zagospodarowania;
      • przygotowywanie materiałów związanych z organizacją konkursów architektonicznych i urbanistycznych;
      • prowadzenie spraw w zakresie oraz ochrony zabytków i opiece nad zabytkami; 
        Pokój nr 14
        telefon: 75 75 47 737 e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
         

        Marcin Mitura

        Podinspektor ds. systemu informacji przestrzennej


          Pokój nr 11
          telefon: 75 75 47 707 e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
          Referat Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej - IK
           

          Agnieszka Mandziej

          kierownik Referatu

          • planowanie rzeczowo-finansowe inwestycji miejskich;
          • określanie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania;
          • gromadzenie dokumentów do rozpoczęcia realizacji zadań inwestycyjnych wraz z organizacją przetargów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
          Pokój nr 15
          telefon: 75 75 47 722
          e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
           

          Janusz Wnuczak

          Zastępca kierownika referatu

          • ;
          Pokój nr 15
          telefon: 75 75 47 711
          e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
           

          Romuald Maly

          podinspektor ds. inwestycji miejskich

          • przekazywanie placu budowy dla wykonawców robót inwestycyjnych;
          • zgłaszanie, zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych właściwym organom i instytucjom;
          • koordynacja prac inspektorów nadzoru w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań inwestycyjnych;
          • organizowanie i uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych;
          Pokój nr 15
          telefon: 75 75 47 731
          e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
           

          Joanna Mazurkiewicz

          inspektor ds. gospodarowania i eksploatacji urządzeń komunalnych

          • prowadzenie spraw w zakresie koordynacji robót w pasie drogowym;
          • przygotowywanie i prowadzenie postępowania w sprawach z zakresu zajęcia pasa drogowego;
          • planowanie inwestycji drogowych i nadzór nad ich realizacją;
          • prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą;
          • nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania i oświetlenia miasta, dostawy energii elektrycznej, cieplnej i gazu;
          Pokój nr 15
          telefon: 75 75 47 730
          e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
           

          Ewelina Borkowska

          Inspektor ds. gospodarowania i eksploatacji urządzeń komunalnych

          • prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów inżynierskich,
          • prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą ( zgodnie z obowiązującymi przepisami)
          • udzielanie zamówień w zakresie przeprowadzanych remontów w drogach, chodnikach, obiektach inżynierskich oraz nadzór nad realizacją,
          • prowadzenie zaangażowania wydatków na poszczególnych kontach zgodnie z założeniami budżetu - wnioskowanie o dodatkowe środki na realizację zadań,
          • nadzorowania w zakresie prawidłowego ustawiania i uzupełniania zniszczonego oznakowania drogowego na terenie miasta.
          • współpraca z innymi zarządcami dróg w zakresie utrzymania
          • nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania
          • współpraca z właścicielem sieci energetycznej na której umieszczone są oprawy oświetlenia ulicznego (umowa, faktury),
          • sprawdzanie opisywanie faktur oświetlenia ulicznego, wyłonienie wykonawcy, przygotowanie umowy, nadzór, kontrola w zakresie iluminacji świątecznych
          Pokój nr 16
          telefon: 75 75 47 749
          e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

          Magdalena Kroh-Siudak

          Inspektor ds. ochrony środowiska

          • Uregulowanie gospodarki nieczystościami płynnymi na terenie miasta po zakończeniu inwestycji Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji,
          • Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
          Pokój nr 16
          telefon: 75 75 47 746
          e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

           

          Natalia Zapiórkowska

          Młodszy referent ds. gospodarowania odpadami komunalnymi

          •  weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
          • weryfikacja deklaracji,
          • prowadzenie postępowań w sprawach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,

          Pokój nr 16
          telefon: 75 75 47 733
          e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

          Referat Budżetu i Finansów Miasta

          Jadwiga Wojtusiak

          KASA: 9.00 - 14.00

          podinspektor ds. obsługi kasy

          • Obsługa kasowa;

          Pokój nr 1
          telefon: 75 75 47 734
          e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

           


          Krystyna Koman-Prokopiuk

          główna księgowa

          • prowadzenie rachunkowości jednostki i organu;
          • sporządzanie bilansów rocznych (jednostkowych, zbiorczych, skonsolidowanych), rachunku zysku i strat oraz zestawienia zmian funduszu;
          • zapewnienie obsługi finansowo-księgowej urzędu;
          • rozdzielanie i dekretacja dowodów bankowych;
          Pokój nr 17
          telefon: 75 75 47 723 e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
           

          Marta Olas

          inspektor ds. rozliczeń finansowych i płac

          • sporządzanie list płac pracowników urzędu oraz naliczanie wynagrodzeń z tytułu m.in. umów o dzieło i zlecenie;
          • rozliczanie składek i odprowadzanie ich na rachunek ZUS;
          • sporządzanie informacji podatkowych do Urzędu Skarbowego;
          Pokój nr. 17
          telefon: 75 75 47 720 e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

          Oliwia Muczek

          podinspektor ds. rozliczeń finansowych i płac – zastępstwo

          • sporządzanie list płac pracowników urzędu oraz naliczanie wynagrodzeń z tytułu m.in. umów o dzieło i zlecenie;
          • rozliczanie składek i odprowadzanie ich na rachunek ZUS;
          • sporządzanie informacji podatkowych do Urzędu Skarbowego;

          Pokój nr. 19
          telefon: 75 75 47 720 e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

           

          Anna Słomka

          podinspektor ds. windykacji i księgowości podatkowej

          • prowadzenie spraw w zakresie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej zaległości podatkowych;
          • podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej zaległych podatków;
          • prowadzenie postępowania zabezpieczającego, windykacja zaległości podatkowych;
          • księgowość podatku  od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego
          Pokój nr. 18
          telefon: 75 75 47 725
          e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

          Agnieszka Świderska

          inspektor ds. podatków, opłat i postępowań podatkowych

          • księgowość, windykacja opłaty miejscowej;
          • rozliczanie prowizji z opłaty miejscowej;
          • wydawanie kwitariuszy;
          • księgowość, windykacja środków transportowych;
          • podatek i faktury vat;
          • wymiar, księgowość, windykacja psów;
          • windykacja mandatów;
          • księgowość i windykacja dzierżaw;
          Pokój nr. 18
          telefon: 75 75 47 738 e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

          Agata Skowrońska-Juralewicz

          inspektor ds. podatków, opłat i postępowań podatkowych

          • prowadzenie spraw dotyczących wymiaru podatku od nieruchomości dla osób fizycznych,
          • wymiar podatku od nieruchomości dla osób prawnych,
          • wymiar podatku od środków transportowych dla osób fizycznych i osób prawnych,
          • prowadzenie spraw w zakresie pomocy publicznej,
          • prowadzenie spraw w zakresie opłaty targowej
          Pokój nr. 18
          telefon: 75 75 47 721
          e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

          Katarzyna Flieger

          Podinspektor ds. księgowości w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami

          • księgowanie dochodów z tytułu opłaty za odpady komunalne,
          • miesięczne uzgadnianie obrotów i sald,
          • sporządzanie sprawozdań o zarachowaniu wpłat,
          • wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych,
          • uzgadnianie dochodów w celu sporządzenia sprawozdań finansowych
          Pokój nr. 18
          telefon: 75 75 47 719
          e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

           

          Katarzyna Piś

           Inspektor ds. podatków, opłat i postępowań podatkowych


          Pokój nr. 17
          telefon: 75 75 47 716
           

          Anna Boleszczuk

          inspektor ds. księgowości

          • księgowanie dochodów i wydatków na kontach syntetycznych i analitycznych budżetu Miasta
          • rozdzielanie i dekretacja dowodów bankowych
          • prowadzenie rachunkowości kasowej
          • księgowość i windykacja wpływów za zajęcie pasa drogowego oraz opłat rocznych za wbudowanie urządzeń
          • ewidencja sprawozdań jednostkowych: Urzędów Skarbowych, szkół, przedszkoli Miejskiego Ośrodka  Społecznej
          • ewidencja pozabilansowa planów dochodów i wydatków
          Pokój nr. 17
          telefon: 75 75 47 729
          e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
           

          Ewa Stępień

          podinspektor ds. kontroli podatków i opłat

          • przeprowadzanie kontroli podatków i opłat oraz poboru opłaty miejscowej na terenie miasta;
          • sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli;
          • prowadzenie rejestru jednostek kontrolowanych;
          Pokój nr 16
          telefon: 75 75 47 716
          e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

           

          Elżbieta Gac

          inspektor ds. egzekucji opłaty za gospodarowanie odpadami

          • prowadzenie postępowań egzekucyjnych obejmujących należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
          Pokój nr 17
          telefon: 75 75 47 716
          e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
          Referat Promocji Miasta - PM
           

          Grażyna Biederman

          kierownik Referatu

          • opracowywanie kalendarza imprez kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych;
          • utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu;
          • przeprowadzanie kampanii medialnych;
          Budynek IT
          telefon: 75 75 47 743
          e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
           

          Agnieszka Rozenek

          inspektor ds. promocji i kultury

          • inicjowanie i prowadzenie działalności marketingowej i promocyjnej na terenie miasta, w kraju i zagranicą;
          • promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych;
          • tworzenie kanałów dystrybucji materiałów reklamowo – promocyjnych i kreowanie pozytywnego wizerunku miasta;
          Budynek IT
          telefon: 75 75 47 744
          e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
           

          Marlena Grochowska

          podinspektor ds. administracyjnych

          • Przygotowywanie dokumentacji formalnej i merytorycznej niezbędnej w toku składania wniosków unijnych oraz rozliczania projektów
          • Koordynacja prac wykonywanych przez inne referaty w zakresie przygotowania wniosków o dofinansowanie projektu z funduszy UE.
          • Koordynacja współpracy z miastami partnerskimi 
          • Promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych 
          • Prowadzenie zbioru dokumentacji 
          • Udział  w  wykonywaniu  zadań  i czynności  w  zakresie formalno-prawnego  przygotowywania  i  przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i  trybami  określonymi  w  ustawie  –  Prawo  zamówień  publicznych  oraz  w  wewnętrznych  regulaminach.
          Budynek IT
          telefon: 75 75 47 748
          e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
           

          Marta Lipnicka

          Inspektor ds. informacji turystycznej i promocji miasta

            Budynek IT
            telefon: 75 75 47 748 e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
             

            Kornel Olbrycht

            informatyk

            • Konserwacja sprzętu komputerowego;
            • Opieka nad siecią;
            • Aktualizacja BIP;
            • Współdziałanie w prowadzeniu oficjalnej strony miasta;
            • Skład Miejskiego Biuletynu Informacyjnego;
            • Współpraca przy tworzeniu materiałów i strategii promocyjnej miasta;

            Budynek IT
            telefon: 75 75 47 742
            e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

            Samodzielne stanowiska pracy
             

            Marcin Wylegała

            inspektor ds. BHP i P. Poż.
            Komendant Miejski Ochrony Przeciwpożarowej

            • pełnienie służby BHP i ochrony p.poż w urzędzie;

            Budynek OSP
            ul. Jedności Narodowej 32
            telefon: 75 75 47 717
            e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

             

             

            Stanisław Włodarczyk

            inspektor ds. zarządzania kryzysowego

            • ocena występujących i potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo publiczne i prognozowanie tych zagrożeń;
            • przygotowywanie propozycji działań i przedstawianie Burmistrzowi wniosków dotyczących wykonania, zmiany lub zaniechania działań ujętych w miejskim planie reagowania kryzysowego;
            • kierowanie działaniami związanymi z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem usuwaniem skutków zagrożeń na terenie gminy;
            Budynek OSP
            telefon: 75 75 47 717
            e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
            Straż Miejska
             

            Andrzej Suchta

            Komendant Straży Miejskiej

            ul. Jedności Narodowej 32
            telefon: 75 717 39 41
            e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

             

            Miłosz Butrym

            Zastępca Komendanta Straży Miejskiej

            ul. Jedności Narodowej 32
            telefon: 75 717 39 41
            e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
             

            Krystian Klich

            starszy strażnik Straży Miejskiej

            ul. Jedności Narodowej 32
            telefon: 75 717 39 41
            e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
             

            Patryk Pyczak

            starszy strażnik Straży Miejskiej

              ul. Jedności Narodowej 32
              telefon: 75 717 39 41
              e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.




              Używamy cookies i podobnych technologii aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkownia stron, m.in. w celach: świadczenia usług, logowania, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.
              Szczegóły można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

              Akceptuję pliki cookies