OsobaKontakt

Mirosław Graf

Burmistrz

  • Kierowanie bieżącymi sprawami miasta i reprezentowanie go na zewnątrz
  • Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych
pokój nr 8
telefon: 75 75 47 708
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stanisław Kozina

Zastępca Burmistrza

  •  nadzorowanie i koordynowanie realizacji zadań referatów: Rozwoju, Planowania Przestrzennego i Nieruchomości oraz Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej;
  • podejmowanie czynności powierzonych przez Burmistrza oraz kierowania Urzędem miejskimi jednostkami organizacyjnymi  w czasie nieobecności Burmistrza.
pokój nr 8
telefon: 75 75 47 708
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Feliks Rosik

Sekretarz

  • Kierowanie Referatem Organizacji i Spraw Społecznych;
  • Wewnętrzna organizacja pracy i nadzór nad obsługą interesantów;
Pokój nr 13
telefon: 75 75 47 703
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Bożena Dziewulak

Skarbnik

  • Kierowanie Referatem Spraw Finansowych;
  • Przygotowanie i wykonanie budżetu miasta;
  • Podatki i opłaty lokalne;
  • Gospodarka finansowa gminy;
Pokój nr 17
telefon: 75 75 47 702
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ewa Dziergwa

Doradca – Pełnomocnik Burmistrza

  • sporządzanie opinii i realizacja zadań zleconych przez Burmistrza,
  • koordynacja zadań realizowanych z udziałem środków zewnętrznych w tym w ramach ZIT AJ i partnerstw publiczno-prawnych,
pokój nr 8
telefon: 75 75 47 708
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Biuro Obsługi Interesanta – BOI

 

Agnieszka Swoboda

inspektor ds. przedsiębiorców lokalnych

  • Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
  • Załatwianie spraw wynikających z ewidencjonowania działalności gospodarczej;
  • wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką
  • prowadzenie wszystkich spraw z zakresu ochrony zdrowia oraz zadań wynikających z realizacji ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi do lat 3
Pokój nr 3
telefon: 75 75 47 704
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Magdalena Żwirko

inspektor ds. obsługi interesanta

  • Przyjmowanie podań i wniosków;
  • Ewidencja, rejestracja, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek;
  • Udzielenie informacji o trybie i sposobie załatwienia sprawy;
Pokój nr 1
telefon: 75 75 47 700
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Magdalena Berbecka

inspektor ds. obsługi interesanta – praca w zastępstwie

  • Przyjmowanie podań i wniosków;
  • Ewidencja, rejestracja, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek;
  • Udzielenie informacji o trybie i sposobie załatwienia sprawy;
Pokój nr 1
telefon: 75 75 47 700
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Marcin Juralewicz

Inspektor ds. ochrony danych osobowych i archiwum

  • Prowadzenie archiwum zakładowego
  • Zapewnienie przestrzegania  przepisów o ochronie danych osobowych,
  • Prowadzenie rejestru zbiorów danych osobowych,
  • Nadzór nad zabezpieczeniem pomieszczeń i urządzeń do przetwarzania danych osobowych,
  • Kontrola nad wprowadzaniem danych osobowych do zbiorów,
  • Nadzór nad obiegiem oraz przechowywaniem dokumentów zawierających dane osobowe,
  • Monitorowanie zabezpieczeń wdrożonych dla ochrony danych osobowych.
Pokój nr 1
telefon: 75 75 47 700
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Referat Organizacji i Spraw Społecznych - OR
 

Joanna Osińska

urlop bezpłatny

 

Agnieszka Gwóźdź

Podinspektor ds. kadr i oświaty – praca w zastępstwie.

  • Prowadzenie spraw pracowniczych,
  • Prowadzenie spraw z zakresu nadzoru administracyjnego nad publicznymi szkołami i przedszkolem,
  • Prowadzenie spraw z zakresu nadzoru finansowego nad publicznymi szkołami i przedszkolem,

Pokój nr 13
telefon: 75 75 47 735
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Anna Adamczyk

Inspektor ds. Biura Rady Miejskiej
Z-ca kierownika USC

  • Wykonywanie czynności zapewniających sprawne organizowanie pracy Rady;
  • Organizowanie i obsługa narad i konferencji;
  • Prowadzenie korespondencji Rady i komisji;
  • Prowadzenie całości spraw związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków;
  • prowadzenie wszystkich spraw z zakresu Kultury i sportu, prowadzenie wszystkich spraw z zakresu pożytku publicznego i wolontariatu
  • sporządzanie aktów USC i rejestracja zdarzeń Stanu Cywilnego
Pokój nr 3
telefon: 75 75 47 705
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Joanna Cirko

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

  • Rejestracja zdarzeń stanu cywilnego;
  • Sporządzanie aktów stanu cywilnego;
  • Realizacja wniosków o wydanie dokumentu stwierdzającego tożsamość;
  • Organizowanie uroczystości jubileuszowych;
Pokój nr 3
telefon: 75 75 47 714
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Krystyna Drużkowska

podinspektor ds. ewidencji ludności i spraw wojskowych

  • Prowadzenie rejestru mieszkańców zameldowanych na pobyt stały lub czasowy oraz ewidencji w tym zakresie;
  • Prowadzenie i aktualizacja rejestrów wyborców;
  • Prowadzenie rejestracji i ewidencji przedpoborowych;
  • Zgłaszanie wniosków w zakresie potrzeb świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony;
Pokój nr 3
telefon: 75 75 47 713
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ewa Bartosik

sekretarka

  • Podejmowanie czynności techniczno-organizacyjnych związanych z przyjmowaniem interesantów przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza;
  • Zaopatrywanie Urzędu w druki, formularze, materiały biurowe, kancelaryjne;
  • Prowadzenie spraw z zakresu skarg i wniosków;
Pokój nr 8
telefon: 075 75 47 708
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Andrzej Starczyk

informatyk

  • Obsługa informatyczna urzędu;
  • Konserwacja sprzętu komputerowego będącego na wyposażeniu urzędu i jego bieżące naprawy;
  • Realizacja projektów związanych z elektronicznym usprawnieniem funkcjonowania urzędu i obsługi interesantów;
  • Aktualizacja, prowadzenie Miejskiego Biuletynu Informacji Publicznej;
  • Współdziałanie w prowadzeniu oficjalnej strony miasta;
  • Opieka nad siecią;
Pokój nr 3
telefon: 75 75 47 707
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Referat Rozwoju, Planowania Przestrzennego i Nieruchomości - RN
 

Krystyna Svoboda

kierownik referatu

  • przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności;
  • wykonywanie czynności związanych z ewidencjonowaniem należności za nieruchomości udostępnione z zasobu;
  • prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości gruntowej na rzecz jej użytkownika wieczystego;
Pokój nr 11
telefon: 75 75 47 715
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Edyta Kimbort

pełniąca obowiązki kierownika referatu

  • przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności;
  • wykonywanie czynności związanych z ewidencjonowaniem należności za nieruchomości udostępnione z zasobu;
  • prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości gruntowej na rzecz jej użytkownika wieczystego;

Pokój nr 11
telefon: 75 75 47 715
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Aneta Żywicka-Hołownia

inspektor ds.  gospodarowania nieruchomościami

  • przygotowanie i prowadzenie postępowania w sprawach związanych z podziałami, scalaniem  nieruchomości oraz rozgraniczeń nieruchomości;
  • zapewnienie wyceny nieruchomości;
  • tworzenie zasobu nieruchomości na cele zabudowy oraz planów wykorzystania zasobu;
  • oddawaniem nieruchomości w trwały zarząd;
  • prowadzenie spraw w zakresie zbywania nieruchomości niezabudowanych, zabudowanych, lokalowych wchodzących w skład zasobu w drodze przetargu i w drodze bezprzetargowej, a także nabywania tych nieruchomości do zasobu;
  • prowadzenie spraw w zakresie obciążania nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi;
Pokój nr 11
telefon: 75 75 47 736
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Elżbieta Sochacka

podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami

  • prowadzenie spraw związanych z sprzedażą nieruchomości gminnych na rzecz ich głównych najemców;
  • prowadzenie spraw dotyczących określania i zmian udziałów we współwłasności nieruchomości;
Pokój nr 14
telefon: 75 75 47 706
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Katarzyna Pałka

Inspektor ds. gospodarowania nieruchomościami

  • Prowadzenie spraw dot. zawarcia umów najmu na lokale z zasobu mieszkaniowego Gminy;
  • Prowadzenie spraw nabycia nieruchomości gruntowych w obrębie działek w trybie art.  209 ugn.
Pokój nr 14
telefon: 75 75 47 739
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Renata Teodorowska

insp. ds. gospodarowania nieruchomościami

  • prowadzenie spraw sprzedaży nieruchomości w trybie bezprzetargowym,
  • prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości,
  • prowadzenie spraw komunalizacji mienia,
  • ujawnianie prawa własności i użytkowania wieczystego w księgach wieczystych,
  • prowadzenie spraw rekompensat z tytułu mienia pozostawionego poza granicami RP.

Pokój nr 11
telefon: 75 75 47 726
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Piotr Rubaj

inspektor ds. gospodarki nieruchomościami

  • przygotowywanie wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
  • przygotowywanie materiałów związanych z organizacją konkursów architektonicznych i urbanistycznych;
  • prowadzenie innych spraw w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz ochrony zabytków i opiece nad zabytkami;
  • udzielanie informacji w zakresie wymaganych dokumentów umożliwiających otrzymanie pozwolenia na budowę, wydawanie decyzji;
Pokój nr 14
telefon: 75 75 47 747 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Małgorzata Jarecka

Podinspektor ds. rozwoju i planowania przestrzennego

  • przygotowanie i prowadzenie postępowań w sprawach dot. wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz warunków zabudowy;
  • opiniowanie form architektonicznych obiektów tymczasowych oraz lokalizacji i formy plastycznej reklamy;
  • uzgodnienia przebiegu inwestycji liniowych na terenach gminnych;przygotowywanie i prowadzenie postępowań w sprawach z zakresu wstrzymania użytkowania terenu oraz przywrócenia jego poprzedniego zagospodarowania;
  • przygotowywanie materiałów związanych z organizacją konkursów architektonicznych i urbanistycznych;
  • prowadzenie spraw w zakresie oraz ochrony zabytków i opiece nad zabytkami; 
Pokój nr 14
telefon: 75 75 47 737 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Marcin Mitura

Podinspektor ds. gospodarowania nieruchomościami

  • prowadzenie spraw z zakresu wydzierżawiania, wynajmowania i użyczania nieruchomości w drodze bezprzetargowej,
  • prowadzenie ewidencji umów dzierżaw i użytkowania wieczystego,
  • kontrola realizacji umów dzierżaw i użytkowania wieczystego,
  • prowadzenie systemu informacji przestrzennej.
Pokój nr 11
telefon: 75 75 47 707 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 Adam Duk

Adam Duk

Inspektor ds. gospodarowania nieruchomościami

  • prowadzenie akt terenowo-prawnych właścicieli i użytkowników wieczystych oraz wprowadzanie w nich zmian,
  • regulacje praw własności nieruchomości,
  • kontrola realizacji umów dzierżawy i użytkowania wieczystego.
Pokój nr 11
telefon: 75 75 47 747
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Referat Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej - IK
 

Agnieszka Mandziej

kierownik Referatu

  • planowanie rzeczowo-finansowe inwestycji miejskich;
  • określanie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania;
  • gromadzenie dokumentów do rozpoczęcia realizacji zadań inwestycyjnych wraz z organizacją przetargów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
Pokój nr 15
telefon: 75 75 47 722
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Janusz Wnuczak

główny specjalista

  • Planowanie inwestycji komunalnych i remontów w zakresie rzeczowym i finansowym,
  • Opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zamówieniach publicznych,
  • Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
  • Przygotowywanie umów o realizację zamówień,
  • Prowadzenie rozliczeń z wykonawcami robót.
Pokój nr 15
telefon: 75 75 47 711
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Romuald Maly

podinspektor ds. inwestycji miejskich

  • przekazywanie placu budowy dla wykonawców robót inwestycyjnych;
  • zgłaszanie, zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych właściwym organom i instytucjom;
  • koordynacja prac inspektorów nadzoru w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań inwestycyjnych;
  • organizowanie i uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych;
Pokój nr 15
telefon: 75 75 47 731
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Joanna Mazurkiewicz

inspektor ds. gospodarowania i eksploatacji urządzeń komunalnych

  • prowadzenie spraw w zakresie koordynacji robót w pasie drogowym;
  • przygotowywanie i prowadzenie postępowania w sprawach z zakresu zajęcia pasa drogowego;
  • planowanie inwestycji drogowych i nadzór nad ich realizacją;
  • prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą;
  • nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania i oświetlenia miasta, dostawy energii elektrycznej, cieplnej i gazu;
Pokój nr 15
telefon: 75 75 47 730
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Ewelina Borkowska

 

Inspektor ds. gospodarowania i eksploatacji urządzeń komunalnych

  • prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów inżynierskich,
  • prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą ( zgodnie z obowiązującymi przepisami)
  • udzielanie zamówień w zakresie przeprowadzanych remontów w drogach, chodnikach, obiektach inżynierskich oraz nadzór nad realizacją,
  • prowadzenie zaangażowania wydatków na poszczególnych kontach zgodnie z założeniami budżetu - wnioskowanie o dodatkowe środki na realizację zadań,
  • nadzorowania w zakresie prawidłowego ustawiania i uzupełniania zniszczonego oznakowania drogowego na terenie miasta.
  • współpraca z innymi zarządcami dróg w zakresie utrzymania
  • nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania
  • współpraca z właścicielem sieci energetycznej na której umieszczone są oprawy oświetlenia ulicznego (umowa, faktury),
  • sprawdzanie opisywanie faktur oświetlenia ulicznego, wyłonienie wykonawcy, przygotowanie umowy, nadzór, kontrola w zakresie iluminacji świątecznych
Pokój nr 16
telefon: 75 75 47 749
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Grażyna Pawlikowska

Inspektor ds. ochrony środowiska

  •  prowadzenie spraw dotyczących ochrony środowiska oraz warunków korzystania z jego zasobów,
  • projektowanie planu i programu GFOŚiGW,
  • udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie,
  • podejmowanie działań zapobiegających zagrożeniom środowiska,
  • prowadzenie spraw z zakresu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków.
Pokój nr 16
telefon: 75 75 47 746
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Natalia Zapiórkowska

Młodszy referent ds. gospodarowania odpadami komunalnymi

  •  weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  • weryfikacja deklaracji,
  • prowadzenie postępowań w sprawach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,

Pokój nr 16
telefon: 75 75 47 733
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Referat Budżetu i Finansów Miasta

Jadwiga Wojtusiak

KASA: 9.00 - 14.00

podinspektor ds. obsługi kasy

  • Obsługa kasowa;

Pokój nr 1
telefon: 75 75 47 734
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Krystyna Koman-Prokopiuk

główna księgowa

  • prowadzenie rachunkowości jednostki i organu;
  • sporządzanie bilansów rocznych (jednostkowych, zbiorczych, skonsolidowanych), rachunku zysku i strat oraz zestawienia zmian funduszu;
  • zapewnienie obsługi finansowo-księgowej urzędu;
  • rozdzielanie i dekretacja dowodów bankowych;
Pokój nr 17
telefon: 75 75 47 723
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Marta Olas

inspektor ds. rozliczeń finansowych i płac

  • sporządzanie list płac pracowników urzędu oraz naliczanie wynagrodzeń z tytułu m.in. umów o dzieło i zlecenie;
  • rozliczanie składek i odprowadzanie ich na rachunek ZUS;
  • sporządzanie informacji podatkowych do Urzędu Skarbowego;
Pokój nr. 17
telefon: 75 75 47 720
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Oliwia Muczek

podinspektor ds. podatków, opłat i postępowań podatkowych

  • sporządzanie list płac pracowników urzędu oraz naliczanie wynagrodzeń z tytułu m.in. umów o dzieło i zlecenie;
  • rozliczanie składek i odprowadzanie ich na rachunek ZUS;
  • sporządzanie informacji podatkowych do Urzędu Skarbowego;

Pokój nr. 17
telefon: 75 75 47 720
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Anna Słomka

podinspektor ds. windykacji i księgowości podatkowej

  • prowadzenie spraw w zakresie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej zaległości podatkowych;
  • podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej zaległych podatków;
  • prowadzenie postępowania zabezpieczającego, windykacja zaległości podatkowych;
  • księgowość podatku  od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego
Pokój nr. 18
telefon: 75 75 47 725
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Agnieszka Świderska

inspektor ds. podatków, opłat i postępowań podatkowych

  • księgowość, windykacja opłaty miejscowej;
  • rozliczanie prowizji z opłaty miejscowej;
  • wydawanie kwitariuszy;
  • księgowość, windykacja środków transportowych;
  • podatek i faktury vat;
  • wymiar, księgowość, windykacja psów;
  • windykacja mandatów;
  • księgowość i windykacja dzierżaw;
Pokój nr. 18
telefon: 75 75 47 738
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Agata Skowrońska-Juralewicz

inspektor ds. podatków, opłat i postępowań podatkowych

  • prowadzenie spraw dotyczących wymiaru podatku od nieruchomości dla osób fizycznych,
  • wymiar podatku od nieruchomości dla osób prawnych,
  • wymiar podatku od środków transportowych dla osób fizycznych i osób prawnych,
  • prowadzenie spraw w zakresie pomocy publicznej,
  • prowadzenie spraw w zakresie opłaty targowej
Pokój nr. 18
telefon: 75 75 47 721
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Katarzyna Flieger

Podinspektor ds. księgowości w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami

  • księgowanie dochodów z tytułu opłaty za odpady komunalne,
  • miesięczne uzgadnianie obrotów i sald,
  • sporządzanie sprawozdań o zarachowaniu wpłat,
  • wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych,
  • uzgadnianie dochodów w celu sporządzenia sprawozdań finansowych
Pokój nr. 18
telefon: 75 75 47 719
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Katarzyna Piś

 Inspektor ds. podatków, opłat i postępowań podatkowych

  • Ewidencja należności z tytułu użytkowania wieczystego i dochodzenie należność.
  • Ewidencja dochodów majątkowych.
  • Prowadzenie spraw ubezpieczenia majątku.
  • Ewidencja środków trwałych i wyposażenia, naliczanie umorzenia środków trwałych, przeprowadzanie i rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych.
Pokój nr. 17
telefon: 75 75 47 716
 

Anna Boleszczuk

inspektor ds. księgowości

  • księgowanie dochodów i wydatków na kontach syntetycznych i analitycznych budżetu Miasta
  • rozdzielanie i dekretacja dowodów bankowych
  • prowadzenie rachunkowości kasowej
  • księgowość i windykacja wpływów za zajęcie pasa drogowego oraz opłat rocznych za wbudowanie urządzeń
  • ewidencja sprawozdań jednostkowych: Urzędów Skarbowych, szkół, przedszkoli Miejskiego Ośrodka  Społecznej
  • ewidencja pozabilansowa planów dochodów i wydatków
Pokój nr. 17
telefon: 75 75 47 729
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Ewa Stępień

podinspektor ds. kontroli podatków i opłat

  • przeprowadzanie kontroli podatków i opłat oraz poboru opłaty miejscowej na terenie miasta;
  • sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli;
  • prowadzenie rejestru jednostek kontrolowanych;
Pokój nr 18
telefon: 75 75 47 716
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Elżbieta Gac

inspektor ds. egzekucji opłaty za gospodarowanie odpadami

  • prowadzenie postępowań egzekucyjnych obejmujących należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Pokój nr 17
telefon: 75 75 47 716
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Referat Promocji Miasta - PM
 

Grażyna Biederman

kierownik Referatu

  • opracowywanie kalendarza imprez kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych;
  • utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu;
  • przeprowadzanie kampanii medialnych;
Budynek IT
telefon: 75 75 47 743
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Agnieszka Rozenek

główny specjalista ds. turystyki i promocji miasta

  • inicjowanie i prowadzenie działalności marketingowej i promocyjnej na terenie miasta, w kraju i zagranicą;
  • promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych;
  • tworzenie kanałów dystrybucji materiałów reklamowo – promocyjnych i kreowanie pozytywnego wizerunku miasta;
Budynek IT
telefon: 75 75 47 744
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Marlena Grochowska

podinspektor ds. administracyjnych

  • Przygotowywanie dokumentacji formalnej i merytorycznej niezbędnej w toku składania wniosków unijnych oraz rozliczania projektów
  • Koordynacja prac wykonywanych przez inne referaty w zakresie przygotowania wniosków o dofinansowanie projektu z funduszy UE.
  • Koordynacja współpracy z miastami partnerskimi 
  • Promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych 
  • Prowadzenie zbioru dokumentacji 
  • Udział  w  wykonywaniu  zadań  i czynności  w  zakresie formalno-prawnego  przygotowywania  i  przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i  trybami  określonymi  w  ustawie  –  Prawo  zamówień  publicznych  oraz  w  wewnętrznych  regulaminach.
Budynek IT
telefon: 75 75 47 748
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Marta Lipnicka

Inspektor ds. informacji turystycznej i promocji miasta

Budynek IT
telefon: 75 75 47 748 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Kornel Olbrycht

informatyk

  • Konserwacja sprzętu komputerowego;
  • Opieka nad siecią;
  • Aktualizacja BIP;
  • Współdziałanie w prowadzeniu oficjalnej strony miasta;
  • Skład Miejskiego Biuletynu Informacyjnego;
  • Współpraca przy tworzeniu materiałów i strategii promocyjnej miasta;

Budynek IT
telefon: 75 75 47 742
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Samodzielne stanowiska pracy
 

Marcin Wylegała

inspektor ds. BHP i P. Poż.
Komendant Miejski Ochrony Przeciwpożarowej

  • pełnienie służby BHP i ochrony p.poż w urzędzie;

Budynek OSP
ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 75 47 717
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Stanisław Włodarczyk

inspektor ds. zarządzania kryzysowego

  • ocena występujących i potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo publiczne i prognozowanie tych zagrożeń;
  • przygotowywanie propozycji działań i przedstawianie Burmistrzowi wniosków dotyczących wykonania, zmiany lub zaniechania działań ujętych w miejskim planie reagowania kryzysowego;
  • kierowanie działaniami związanymi z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem usuwaniem skutków zagrożeń na terenie gminy;
Budynek OSP
telefon: 75 75 47 717
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Straż Miejska
 

Andrzej Suchta

Komendant Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Miłosz Butrym

Zastępca Komendanta Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Krystian Klich

starszy strażnik Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Patryk Pyczak

starszy strażnik Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.