Strona główna / Sprawy miejskie / Burmistrz, Urząd Miejski

Burmistrz, Urząd Miejski

Osoba Kontakt

Grzegorz Sokoliński

Burmistrz

  • Kierowanie bieżącymi sprawami miasta i reprezentowanie go na zewnątrz
  • Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych
pokój nr 8
telefon: 75 75 47 708
e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
 

Feliks Rosik

Sekretarz

  • Kierowanie Referatem Organizacji i Spraw Społecznych;
  • Wewnętrzna organizacja pracy i nadzór nad obsługą interesantów;
Pokój nr 8
telefon: 75 75 47 703
e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
 

Bożena Dziewulak

Skarbnik

  • Kierowanie Referatem Spraw Finansowych;
  • Przygotowanie i wykonanie budżetu miasta;
  • Podatki i opłaty lokalne;
  • Gospodarka finansowa gminy;
Pokój nr 17
telefon: 75 75 47 702
e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Biuro Obsługi Interesanta – BOI

 

Agnieszka Swoboda

kierownik BOI
inspektor ds. przedsiębiorców lokalnych i zamówień

  • Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
  • Załatwianie spraw wynikających z ewidencjonowania działalności gospodarczej;
  • wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką
  • prowadzenie wszystkich spraw z zakresu ochrony zdrowia oraz zadań wynikających z realizacji ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi do lat 3
Pokój nr 3
telefon: 75 75 47 704
e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
 

Magdalena Płocica

inspektor ds. obsługi interesanta

  • Przyjmowanie podań i wniosków;
  • Ewidencja, rejestracja, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek;
  • Udzielenie informacji o trybie i sposobie załatwienia sprawy;
Pokój nr 1
telefon: 75 75 47 700
e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Ewa Bartosik

samodzielny referent ds. obsługi interesanta - zastępstwo

  • Przyjmowanie podań i wniosków;
  • Ewidencja, rejestracja, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek;
  • Udzielenie informacji o trybie i sposobie załatwienia sprawy;
Pokój nr 1
telefon: 75 75 47 700
e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
 

Marcin Juralewicz

Insp. ds. obsługi interesanta
inspektor ds. kancelaryjnych i prowadzenia archiwum zakładowego

  • Przyjmowanie podań i wniosków;
  • Ewidencja, rejestracja, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek;
  • Udzielenie informacji o trybie i sposobie załatwienia sprawy;
  • Prowadzenie archiwum zakładowego
Pokój nr 1
telefon: 75 75 47 700
e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Referat Organizacji i Spraw Społecznych - OR
 

Joanna Osińska

z-ca kierownika Referatu Organizacji i Spraw Społecznych

  • Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami zewnętrznymi pracowników;
  • Prowadzenie dokumentacji w sprawach z zakresu stosunku pracy oraz akt osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych;
  • prowadzenie wszystkich spraw związanych z oświatą

Pokój nr 3
telefon: 75 75 47 735
e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Joanna Cirko

inspektor ds. Rady Miejskiej, Kultury i Sportu

  • Wykonywanie czynności zapewniających sprawne organizowanie pracy Rady;
  • Organizowanie i obsługa narad i konferencji;
  • Prowadzenie korespondencji Rady i komisji;
  • Prowadzenie całości spraw związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków;
  • prowadzenie wszystkich spraw z zakresu Kultury i sportu, prowadzenie wszystkich spraw z zakresu pożytku publicznego i wolontariatu
Pokój nr 3
telefon: 75 75 47 705
e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
 

Bożena Bury

kierownik USC

  • Rejestracja zdarzeń stanu cywilnego;
  • Sporządzanie aktów stanu cywilnego;
  • Realizacja wniosków o wydanie dokumentu stwierdzającego tożsamość;
  • Organizowanie uroczystości jubileuszowych;
Pokój nr 13
telefon: 75 75 47 714
e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
 

Krystyna Drużkowska

podinspektor ds. ewidencji ludności i spraw wojskowych

  • Prowadzenie rejestru mieszkańców zameldowanych na pobyt stały lub czasowy oraz ewidencji w tym zakresie;
  • Prowadzenie i aktualizacja rejestrów wyborców;
  • Prowadzenie rejestracji i ewidencji przedpoborowych;
  • Zgłaszanie wniosków w zakresie potrzeb świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony;
Pokój nr 13
telefon: 75 75 47 713
e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Anna Adamczyk

inspektor ds. obsługi sekretariatu Burmistrza

  • Podejmowanie czynności techniczno-organizacyjnych związanych z przyjmowaniem interesantów przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza;
  • Zaopatrywanie Urzędu w druki, formularze, materiały biurowe, kancelaryjne;
  • Prowadzenie spraw z zakresu skarg i wniosków;
Pokój nr 8
telefon: 075 75 47 708
e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
 

Andrzej Starczyk

informatyk

  • Obsługa informatyczna urzędu;
  • Konserwacja sprzętu komputerowego będącego na wyposażeniu urzędu i jego bieżące naprawy;
  • Realizacja projektów związanych z elektronicznym usprawnieniem funkcjonowania urzędu i obsługi interesantów;
  • Aktualizacja, prowadzenie Miejskiego Biuletynu Informacji Publicznej;
  • Współdziałanie w prowadzeniu oficjalnej strony miasta;
  • Opieka nad siecią;
Pokój nr 3
telefon: 75 75 47 707
e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Referat Rozwoju, Planowania Przestrzennego i Nieruchomości - RN
 

Krystyna Zakrzewska

kierownik referatu

  • przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności;
  • wykonywanie czynności związanych z ewidencjonowaniem należności za nieruchomości udostępnione z zasobu;
  • prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości gruntowej na rzecz jej użytkownika wieczystego;
Pokój nr 11
telefon: 75 75 47 715
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
 

Anna Gawroniak

z-ca kierownika referatu

  • przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
  • przygotowywanie materiałów do oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
Pokój nr 11
telefon: 75 75 47 712
e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
 

Aneta Żywicka-Hołownia

inspektor ds.  gospodarowania nieruchomościami

  • przygotowanie i prowadzenie postępowania w sprawach związanych z podziałami, scalaniem  nieruchomości oraz rozgraniczeń nieruchomości;
  • zapewnienie wyceny nieruchomości;
  • tworzenie zasobu nieruchomości na cele zabudowy oraz planów wykorzystania zasobu;
  • oddawaniem nieruchomości w trwały zarząd;
  • prowadzenie spraw w zakresie zbywania nieruchomości niezabudowanych, zabudowanych, lokalowych wchodzących w skład zasobu w drodze przetargu i w drodze bezprzetargowej, a także nabywania tych nieruchomości do zasobu;
  • prowadzenie spraw w zakresie obciążania nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi;
Pokój nr 11
telefon: 75 75 47 736
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
 

Elżbieta Sochacka

podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami

  • prowadzenie spraw związanych z sprzedażą nieruchomości gminnych na rzecz ich głównych najemców;
  • prowadzenie spraw dotyczących określania i zmian udziałów we współwłasności nieruchomości;
Pokój nr 14
telefon: 75 75 47 706
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Katarzyna Pałka

Inspektor ds. gospodarowania nieruchomościami

  • Prowadzenie spraw dot. zawarcia umów najmu na lokale z zasobu mieszkaniowego Gminy;
  • Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości gminnych na rzecz ich głównych najemców
Pokój nr 14
telefon: 75 75 47 739
e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Renata Teodorowska

insp. ds. gospodarowania nieruchomościami

  • prowadzenie spraw związanych z sprzedażą nieruchomości gminnych na rzecz ich głównych najemców;
  • prowadzenie spraw dotyczących określania i zmian udziałów we współwłasności nieruchomości;

Pokój nr 11
telefon: 75 75 47 726
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


Edyta Kimbort

inspektor ds.  gospodarowania nieruchomościami

  • prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości,
  • prowadzenie spraw w zakresie zbywania nieruchomości niezabudowanych i zabudowanych, w drodze bezprzetargowej, a także nabywania tych nieruchomości do zasobu,
  • prowadzenie spraw w zakresie obciążania nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi,
  • prowadzenie spraw związanych z zamianą i darowiznami nieruchomości,
  • prowadzenie spraw w zakresie komunalizacji nieruchomości z mocy prawa i na wniosek,

Pokój nr 11
telefon: 75 75 47 710
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


Agnieszka Gwóźdź

Referent ds. gospodarowania nieruchomościami

  • prowadzenie spraw w zakresie wydzierżawiania, wynajmowania i użyczania nieruchomości wchodzących w skład zasobu w drodze bezprzetargowej lub w drodze przetargu,
  • prowadzenie ewidencji umów, dzierżaw i użytkowników wieczystych,
  • kontrola realizacji umów dzierżaw i użyczenia,
  • prowadzenie akt terenowo-prawnych właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości tworzących gminny zasób oraz wprowadzanie w nich zmian,

Pokój nr 11
telefon: 75 75 47 736
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Piotr Rubaj

inspektor ds. rozwoju i planowania przestrzennego

  • przygotowywanie wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
  • przygotowywanie materiałów związanych z organizacją konkursów architektonicznych i urbanistycznych;
  • prowadzenie innych spraw w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz ochrony zabytków i opiece nad zabytkami;
  • udzielanie informacji w zakresie wymaganych dokumentów umożliwiających otrzymanie pozwolenia na budowę, wydawanie decyzji;
Pokój nr 14
telefon: 75 75 47 747 e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Małgorzata Pietruszczak

Podinspektor ds. rozwoju i planowania przestrzennego

  • przygotowanie i prowadzenie postępowań w sprawach dot. wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz warunków zabudowy;
  • opiniowanie form architektonicznych obiektów tymczasowych oraz lokalizacji i formy plastycznej reklamy;
  • uzgodnienia przebiegu inwestycji liniowych na terenach gminnych;przygotowywanie i prowadzenie postępowań w sprawach z zakresu wstrzymania użytkowania terenu oraz przywrócenia jego poprzedniego zagospodarowania;
  • przygotowywanie materiałów związanych z organizacją konkursów architektonicznych i urbanistycznych;
  • prowadzenie spraw w zakresie oraz ochrony zabytków i opiece nad zabytkami; 
    Pokój nr 14
    telefon: 75 75 47 737 e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
     

    Marcin Mitura

    Podinspektor ds. systemu informacji przestrzennej


      Pokój nr 11
      telefon: 75 75 47 707 e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
      Referat Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej - IK
       

      Agnieszka Mandziej

      kierownik Referatu

      • planowanie rzeczowo-finansowe inwestycji miejskich;
      • określanie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania;
      • gromadzenie dokumentów do rozpoczęcia realizacji zadań inwestycyjnych wraz z organizacją przetargów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
      Pokój nr 15
      telefon: 75 75 47 722
      e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
       

      Janusz Wnuczak

      Zastępca kierownika referatu

      • ;
      Pokój nr 15
      telefon: 75 75 47 711
      e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
       

      Romuald Maly

      podinspektor ds. inwestycji miejskich

      • przekazywanie placu budowy dla wykonawców robót inwestycyjnych;
      • zgłaszanie, zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych właściwym organom i instytucjom;
      • koordynacja prac inspektorów nadzoru w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań inwestycyjnych;
      • organizowanie i uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych;
      Pokój nr 15
      telefon: 75 75 47 731
      e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
       

      Joanna Mazurkiewicz

      inspektor ds. gospodarowania i eksploatacji urządzeń komunalnych

      • prowadzenie spraw w zakresie koordynacji robót w pasie drogowym;
      • przygotowywanie i prowadzenie postępowania w sprawach z zakresu zajęcia pasa drogowego;
      • planowanie inwestycji drogowych i nadzór nad ich realizacją;
      • prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą;
      • nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania i oświetlenia miasta, dostawy energii elektrycznej, cieplnej i gazu;
      Pokój nr 15
      telefon: 75 75 47 730
      e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
       

      Ewelina Borkowska

      Inspektor ds. gospodarowania i eksploatacji urządzeń komunalnych

      • prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów inżynierskich,
      • prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą ( zgodnie z obowiązującymi przepisami)
      • udzielanie zamówień w zakresie przeprowadzanych remontów w drogach, chodnikach, obiektach inżynierskich oraz nadzór nad realizacją,
      • prowadzenie zaangażowania wydatków na poszczególnych kontach zgodnie z założeniami budżetu - wnioskowanie o dodatkowe środki na realizację zadań,
      • nadzorowania w zakresie prawidłowego ustawiania i uzupełniania zniszczonego oznakowania drogowego na terenie miasta.
      • współpraca z innymi zarządcami dróg w zakresie utrzymania
      • nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania
      • współpraca z właścicielem sieci energetycznej na której umieszczone są oprawy oświetlenia ulicznego (umowa, faktury),
      • sprawdzanie opisywanie faktur oświetlenia ulicznego, wyłonienie wykonawcy, przygotowanie umowy, nadzór, kontrola w zakresie iluminacji świątecznych
      Pokój nr 16
      telefon: 75 75 47 749
      e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

      Magdalena Kroh-Siudak

      Inspektor ds. ochrony środowiska

      • Uregulowanie gospodarki nieczystościami płynnymi na terenie miasta po zakończeniu inwestycji Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji,
      • Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
      Pokój nr 16
      telefon: 75 75 47 746
      e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

       

      Natalia Zapiórkowska

      Młodszy referent ds. gospodarowania odpadami komunalnymi

      •  weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
      • weryfikacja deklaracji,
      • prowadzenie postępowań w sprawach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,

      Pokój nr 16
      telefon: 75 75 47 733
      e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

      Referat Budżetu i Finansów Miasta

      Jadwiga Wojtusiak

      KASA: 9.00 - 14.00

      podinspektor ds. obsługi kasy

      • Obsługa kasowa;

      Pokój nr 1
      telefon: 75 75 47 734
      e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

       


      Krystyna Koman-Prokopiuk

      główna księgowa

      • prowadzenie rachunkowości jednostki i organu;
      • sporządzanie bilansów rocznych (jednostkowych, zbiorczych, skonsolidowanych), rachunku zysku i strat oraz zestawienia zmian funduszu;
      • zapewnienie obsługi finansowo-księgowej urzędu;
      • rozdzielanie i dekretacja dowodów bankowych;
      Pokój nr 17
      telefon: 75 75 47 723 e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
       

      Marta Olas

      inspektor ds. rozliczeń finansowych i płac

      • sporządzanie list płac pracowników urzędu oraz naliczanie wynagrodzeń z tytułu m.in. umów o dzieło i zlecenie;
      • rozliczanie składek i odprowadzanie ich na rachunek ZUS;
      • sporządzanie informacji podatkowych do Urzędu Skarbowego;
      Pokój nr. 17
      telefon: 75 75 47 720 e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

       

      Oliwia Muczek

      podinspektor ds. rozliczeń finansowych i płac – zastępstwo

      • sporządzanie list płac pracowników urzędu oraz naliczanie wynagrodzeń z tytułu m.in. umów o dzieło i zlecenie;
      • rozliczanie składek i odprowadzanie ich na rachunek ZUS;
      • sporządzanie informacji podatkowych do Urzędu Skarbowego;

      Pokój nr. 19
      telefon: 75 75 47 720 e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

       

      Anna Słomka

      podinspektor ds. windykacji i księgowości podatkowej

      • prowadzenie spraw w zakresie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej zaległości podatkowych;
      • podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej zaległych podatków;
      • prowadzenie postępowania zabezpieczającego, windykacja zaległości podatkowych;
      • księgowość podatku  od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego
      Pokój nr. 18
      telefon: 75 75 47 725
      e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

      Agnieszka Świderska

      inspektor ds. podatków, opłat i postępowań podatkowych

      • księgowość, windykacja opłaty miejscowej;
      • rozliczanie prowizji z opłaty miejscowej;
      • wydawanie kwitariuszy;
      • księgowość, windykacja środków transportowych;
      • podatek i faktury vat;
      • wymiar, księgowość, windykacja psów;
      • windykacja mandatów;
      • księgowość i windykacja dzierżaw;
      Pokój nr. 18
      telefon: 75 75 47 738 e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

      Agata Skowrońska-Juralewicz

      inspektor ds. podatków, opłat i postępowań podatkowych

      • podatek od nieruchomości od osób fizycznych
      • wymiar środki transportowe;
      Pokój nr. 18
      telefon: 75 75 47 721
      e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

      Katarzyna Flieger

      Podinspektor ds. księgowości w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami

      • księgowanie dochodów z tytułu opłaty za odpady komunalne,
      • miesięczne uzgadnianie obrotów i sald,
      • sporządzanie sprawozdań o zarachowaniu wpłat,
      • wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych,
      • uzgadnianie dochodów w celu sporządzenia sprawozdań finansowych
      Pokój nr. 18
      telefon: 75 75 47 719
      e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

       

      Katarzyna Piś

       Inspektor ds. podatków, opłat i postępowań podatkowych


      Pokój nr. 17
      telefon: 75 75 47 729 
       

      Anna Boleszczuk

      inspektor ds. księgowości

      • księgowanie dochodów i wydatków na kontach syntetycznych i analitycznych budżetu Miasta
      • rozdzielanie i dekretacja dowodów bankowych
      • prowadzenie rachunkowości kasowej
      • księgowość i windykacja wpływów za zajęcie pasa drogowego oraz opłat rocznych za wbudowanie urządzeń
      • ewidencja sprawozdań jednostkowych: Urzędów Skarbowych, szkół, przedszkoli Miejskiego Ośrodka  Społecznej
      • ewidencja pozabilansowa planów dochodów i wydatków
      Pokój nr. 17
      telefon: 75 75 47 729
      e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

      Monika Durbacz

      inspektor ds. kontroli podatków i opłat

      • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
      • podatek od nieruchomości od osób prawnych
      • wymiar i windykacja opłaty miejscowej
      • rozliczanie protokołów z kontroli opłaty miejscowej
      • prowadzenie rejestru jednostek kontrolowanych
      • zastępstwo obsługi kasowej
      Pokój nr. 18
      telefon: 75 75 47 718 e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
       

      Ewa Stępień

      podinspektor ds. kontroli podatków i opłat

      • przeprowadzanie kontroli podatków i opłat oraz poboru opłaty miejscowej na terenie miasta;
      • sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli;
      • prowadzenie rejestru jednostek kontrolowanych;
      Pokój nr 16
      telefon: 75 75 47 716
      e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

       

      Elżbieta Gac

      inspektor ds. egzekucji opłaty za gospodarowanie odpadami

      • prowadzenie postępowań egzekucyjnych obejmujących należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
      Pokój nr 17
      telefon: 75 75 47 716
      e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
      Referat Promocji Miasta - PM
       

      Grażyna Biederman

      kierownik Referatu

      • opracowywanie kalendarza imprez kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych;
      • utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu;
      • przeprowadzanie kampanii medialnych;
      Budynek IT
      telefon: 75 75 47 743
      e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
       

      Agnieszka Rozenek

      inspektor ds. promocji i kultury

      • inicjowanie i prowadzenie działalności marketingowej i promocyjnej na terenie miasta, w kraju i zagranicą;
      • promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych;
      • tworzenie kanałów dystrybucji materiałów reklamowo – promocyjnych i kreowanie pozytywnego wizerunku miasta;
      Budynek IT
      telefon: 75 75 47 744
      e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
       

      Marlena Grochowska

      podinspektor ds. administracyjnych

      • Przygotowywanie dokumentacji formalnej i merytorycznej niezbędnej w toku składania wniosków unijnych oraz rozliczania projektów
      • Koordynacja prac wykonywanych przez inne referaty w zakresie przygotowania wniosków o dofinansowanie projektu z funduszy UE.
      • Koordynacja współpracy z miastami partnerskimi 
      • Promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych 
      • Prowadzenie zbioru dokumentacji 
      • Udział  w  wykonywaniu  zadań  i czynności  w  zakresie formalno-prawnego  przygotowywania  i  przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i  trybami  określonymi  w  ustawie  –  Prawo  zamówień  publicznych  oraz  w  wewnętrznych  regulaminach.
      Budynek IT
      telefon: 75 75 47 740
      e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
       

      Kornel Olbrycht

      informatyk

      • Konserwacja sprzętu komputerowego;
      • Opieka nad siecią;
      • Aktualizacja BIP;
      • Współdziałanie w prowadzeniu oficjalnej strony miasta;
      • Skład Miejskiego Biuletynu Informacyjnego;
      • Współpraca przy tworzeniu materiałów i strategii promocyjnej miasta;

      Budynek IT
      telefon: 75 75 47 748
      e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

      Samodzielne stanowiska pracy
       

      Marcin Wylegała

      inspektor ds. BHP i P. Poż.
      Komendant Miejski Ochrony Przeciwpożarowej

      • pełnienie służby BHP i ochrony p.poż w urzędzie;

      Budynek OSP
      ul. Jedności Narodowej 32
      telefon: 75 75 47 717
      e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

       

       

      Stanisław Włodarczyk

      inspektor ds. zarządzania kryzysowego

      • ocena występujących i potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo publiczne i prognozowanie tych zagrożeń;
      • przygotowywanie propozycji działań i przedstawianie Burmistrzowi wniosków dotyczących wykonania, zmiany lub zaniechania działań ujętych w miejskim planie reagowania kryzysowego;
      • kierowanie działaniami związanymi z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem usuwaniem skutków zagrożeń na terenie gminy;
      Budynek OSP
      telefon: 75 75 47 717
      e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
      Straż Miejska
       

      Andrzej Suchta

      Komendant Straży Miejskiej

      ul. Jedności Narodowej 32
      telefon: 75 717 39 41
      e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

       

      Miłosz Butrym

      Zastępca Komendanta Straży Miejskiej

      ul. Jedności Narodowej 32
      telefon: 75 717 39 41
      e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
       

      Krystian Klich

      starszy strażnik Straży Miejskiej

      ul. Jedności Narodowej 32
      telefon: 75 717 39 41
      e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
       

      Patryk Pyczak

      starszy strażnik Straży Miejskiej

        ul. Jedności Narodowej 32
        telefon: 75 717 39 41
        e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.




        Używamy cookies i podobnych technologii aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkownia stron, m.in. w celach: świadczenia usług, logowania, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.
        Szczegóły można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

        Akceptuję pliki cookies