OsobaKontakt

Mirosław Graf

Burmistrz

  • Kierowanie bieżącymi sprawami miasta i reprezentowanie go na zewnątrz
  • Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych
Pokój nr 8
telefon: 757 547 708
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Zbigniew Misiuk

Zbigniew Misiuk

Zastępca Burmistrza

  • Kierowanie Referatami: Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej • Rozwoju, Planowania Przestrzennego i Nieruchomości • Projektów Współfinansowanych i Zamówień Publicznych
  • Miejskim Zakładem Gospodarki Komunalnej
Pokój nr 10
telefon: 757 547 708
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Agnieszka Gwóźdź

Sekretarz

  • Kierowanie Referatem Organizacji i Spraw Społecznych
  • Wewnętrzna organizacja pracy i nadzór nad obsługą interesantów
Pokój nr 13
telefon: 757 547 703
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Agata Skowrońska-Juralewicz

Skarbnik

  • Kierowanie Referatem Spraw Finansowych
  • Przygotowanie i wykonanie budżetu miasta
  • Podatki i opłaty lokalne
  • Gospodarka finansowa gminy
Pokój nr 17
telefon: 757 547 702
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Referat Organizacji i Spraw Społecznych

Oliwia Mitura

Zastępca kierownika referatu

  • Zastępstwo kierownika referatu
  • Prowadzenie spraw pracowniczych
  • Prowadzenie spraw z zakresu nadzoru administracyjnego nad publicznymi szkołami i przedszkolem
  • Prowadzenie spraw z zakresu nadzoru finansowego nad publicznymi szkołami i przedszkolem
Pokój nr 13
telefon: 757 547 735
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.;
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Joanna Cirko

Kierownik urzędu stanu cywilnego

  • Rejestracja zdarzeń stanu cywilnego
  • Sporządzanie aktów stanu cywilnego
  • Realizacja wniosków o wydanie dokumentu stwierdzającego tożsamość
  • Organizowanie uroczystości jubileuszowych
  • Prowadzenie rejestru mieszkańców zameldowanych na pobyt stały lub czasowy oraz ewidencji w tym zakresie
  • Prowadzenie i aktualizacja rejestrów wyborców
  • Prowadzenie rejestracji i ewidencji przedpoborowych
  • Zgłaszanie wniosków w zakresie potrzeb świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony
Pokój nr 3
telefon: 757 547 714
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Anna Adamczyk

Inspektor ds. biura rady miejskiej

  • Wykonywanie czynności zapewniających sprawne organizowanie pracy Rady
  • Organizowanie i obsługa narad i konferencji
  • Prowadzenie korespondencji Rady i komisji
  • Prowadzenie całości spraw związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków
  • prowadzenie wszystkich spraw z zakresu Kultury i sportu, prowadzenie wszystkich spraw z zakresu pożytku publicznego i wolontariatu
  • sporządzanie aktów USC i rejestracja zdarzeń Stanu Cywilnego
Pokój nr 3
telefon: 757 547 705
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Agnieszka Swoboda

Inspektor ds. przedsiębiorców lokalnych

  • Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
  • Załatwianie spraw wynikających z ewidencjonowania działalności gospodarczej
  • wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką
  • prowadzenie wszystkich spraw z zakresu ochrony zdrowia oraz zadań wynikających z realizacji ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi do lat 3
Pokój nr 3
telefon: 757 547 704
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Ewa Bartosik

Podinspektor ds. administracji i sekretariatu

  • Podejmowanie czynności techniczno-organizacyjnych związanych z przyjmowaniem interesantów przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza
  • Zaopatrywanie Urzędu w druki, formularze, materiały biurowe, kancelaryjne
  • Prowadzenie spraw z zakresu skarg i wniosków
Pokój nr 8
telefon: 757 547 708
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Magdalena Żwirko

Inspektor ds. obsługi interesanta

  • Przyjmowanie podań i wniosków
  • Ewidencja, rejestracja, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek
  • Udzielenie informacji o trybie i sposobie załatwienia sprawy
Pokój nr 1
telefon: 757 547 700
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Andrzej Starczyk

Informatyk

  • Obsługa informatyczna urzędu
  • Konserwacja sprzętu komputerowego będącego na wyposażeniu urzędu i jego bieżące naprawy
  • Realizacja projektów związanych z elektronicznym usprawnieniem funkcjonowania urzędu i obsługi interesantów
  • Aktualizacja, prowadzenie Miejskiego Biuletynu Informacji Publicznej
  • Współdziałanie w prowadzeniu oficjalnej strony miasta
  • Opieka nad siecią
Pokój nr 6
telefon: 757 547 707
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Referat Rozwoju, Planowania Przestrzennego i Nieruchomości

Edyta Kimbort

Kierownik referatu

  • przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
  • wykonywanie czynności związanych z ewidencjonowaniem należności za nieruchomości udostępnione z zasobu
  • prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości gruntowej na rzecz jej użytkownika wieczystego

Pokój nr 11
telefon: 757 547 715
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Aneta Żywicka-Hołownia

Zastępca kierownika

  • przygotowanie i prowadzenie postępowania w sprawach związanych z podziałami, scalaniem nieruchomości oraz rozgraniczeń nieruchomości
  • zapewnienie wyceny nieruchomości
  • tworzenie zasobu nieruchomości na cele zabudowy oraz planów wykorzystania zasobu;
  • oddawaniem nieruchomości w trwały zarząd
  • prowadzenie spraw w zakresie zbywania nieruchomości niezabudowanych, zabudowanych, lokalowych wchodzących w skład zasobu w drodze przetargu i w drodze bezprzetargowej, a także nabywania tych nieruchomości do zasobu
  • prowadzenie spraw w zakresie obciążania nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi
Pokój nr 11
telefon: 757 547 710
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Renata Teodorowska

Inspektor ds. gospodarowania nieruchomościami

  • prowadzenie spraw sprzedaży nieruchomości w trybie bezprzetargowym
  • prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości
  • prowadzenie spraw komunalizacji mienia
  • ujawnianie prawa własności i użytkowania wieczystego w księgach wieczystych
  • prowadzenie spraw rekompensat z tytułu mienia pozostawionego poza granicami RP
Pokój nr 11
telefon: 757 547 736
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Marcin Mitura

Podinspektor ds. gospodarowania nieruchomościami

  • prowadzenie spraw z zakresu wydzierżawiania, wynajmowania i użyczania nieruchomości w drodze bezprzetargowej
  • prowadzenie ewidencji umów dzierżaw i użytkowania wieczystego
  • kontrola realizacji umów dzierżaw i użytkowania wieczystego
  • prowadzenie systemu informacji przestrzennej
  • wydawanie zaświadczeń z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Pokój nr 11
telefon: 757 547 726
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Katarzyna Pałka

Inspektor ds. gospodarowania nieruchomościami

  • Prowadzenie spraw dot. zawarcia umów najmu na lokale z zasobu mieszkaniowego Gminy;
  • Prowadzenie spraw nabycia nieruchomości gruntowych w obrębie działek w trybie art. 209 ugn.
Pokój nr 14
telefon: 757 547 739
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Piotr Rubaj

Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami

  • przygotowywanie wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
  • przygotowywanie materiałów związanych z organizacją konkursów architektonicznych i urbanistycznych
  • prowadzenie innych spraw w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz ochrony zabytków i opiece nad zabytkami
  • udzielanie informacji w zakresie wymaganych dokumentów umożliwiających otrzymanie pozwolenia na budowę, wydawanie decyzji
Pokój nr 14
telefon: 757 547 712
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Małgorzata Jarecka

Podinspektor ds. rozwoju i planowania przestrzennego

  • przygotowanie i prowadzenie postępowań w sprawach dot. wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz warunków zabudowy
  • opiniowanie form architektonicznych obiektów tymczasowych oraz lokalizacji i formy plastycznej reklamy
  • uzgodnienia przebiegu inwestycji liniowych na terenach gminnych;przygotowywanie i prowadzenie postępowań w sprawach z zakresu wstrzymania użytkowania terenu oraz przywrócenia jego poprzedniego zagospodarowania
  • przygotowywanie materiałów związanych z organizacją konkursów architektonicznych i urbanistycznych
  • prowadzenie spraw w zakresie oraz ochrony zabytków i opiece nad zabytkami
Pokój nr 14
telefon: 757 547 737
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Referat Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej
 

Janusz Wnuczak

Kierownik referatu

  • planowanie rzeczowo-finansowe inwestycji miejskich
  • określanie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania
  • gromadzenie dokumentów do rozpoczęcia realizacji zadań inwestycyjnych wraz z organizacją przetargów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
Pokój nr 15
telefon: 757 547 711
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Romuald Maly

Podinspektor ds. inwestycji miejskich

  • przekazywanie placu budowy dla wykonawców robót inwestycyjnych
  • zgłaszanie, zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych właściwym organom i instytucjom
  • koordynacja prac inspektorów nadzoru w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań inwestycyjnych
  • organizowanie i uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych
Pokój nr 15
telefon: 757 547 731
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Joanna Mazurkiewicz

Inspektor ds. gospodarowania i eksploatacji urządzeń komunalnych

  • prowadzenie spraw w zakresie koordynacji robót w pasie drogowym
  • przygotowywanie i prowadzenie postępowania w sprawach z zakresu zajęcia pasa drogowego
  • planowanie inwestycji drogowych i nadzór nad ich realizacją
  • prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą
  • nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania i oświetlenia miasta, dostawy energii elektrycznej, cieplnej i gazu
Pokój nr 15
telefon: 757 547 730
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Ewelina Borkowska

Inspektor ds. infrastruktury i gospodarki komunalnej

  • prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów inżynierskich
  • prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą ( zgodnie z obowiązującymi przepisami)
  • udzielanie zamówień w zakresie przeprowadzanych remontów w drogach, chodnikach, obiektach inżynierskich oraz nadzór nad realizacją
  • prowadzenie zaangażowania wydatków na poszczególnych kontach zgodnie z założeniami budżetu - wnioskowanie o dodatkowe środki na realizację zadań
  • nadzorowania w zakresie prawidłowego ustawiania i uzupełniania zniszczonego oznakowania drogowego na terenie miasta
  • współpraca z innymi zarządcami dróg w zakresie utrzymania
  • nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania
  • współpraca z właścicielem sieci energetycznej na której umieszczone są oprawy oświetlenia ulicznego (umowa, faktury)
  • sprawdzanie opisywanie faktur oświetlenia ulicznego, wyłonienie wykonawcy, przygotowanie umowy, nadzór, kontrola w zakresie iluminacji świątecznych
Pokój nr 16
telefon: 757 547 749
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Agata Mamysz

Inspektor ds. gospodarki komunalnej

  • prowadzenie spraw w zakresie koordynacji robót w pasie drogowym
  • przygotowywanie i prowadzenie postępowania w sprawach z zakresu zajęcia pasa drogowego
  • planowanie inwestycji drogowych i nadzór nad ich realizacją
  • prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą
  • nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania i oświetlenia miasta, dostawy energii elektrycznej, cieplnej i gazu
Pokój nr 16
telefon: 757 547 730
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Artur Maćkowiak

Podinspektor ds. ochrony przyrody, zieleni miejskiej i lasów komunalnych

  • Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki leśnej w lasach komunalnych
  • Sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem zieleni miejskiej i pomników przyrody
  • Prowadzenie spraw z zakresu drzewostanu w mieście
  • Prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody

Pokój nr 15
telefon: 757 547 732
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Godziny pracy: poniedziałek 8-16
środa 730-1530
piątek 730-1130

Zajączkowska Magdalena

Magdalena Zajączkowska

Starszy specjalista ds. ochrony środowiska i gospodarki wodnej

  • prowadzenie spraw dotyczących ochrony środowiska oraz warunków korzystania z jego zasobów
  • projektowanie planu i programu GFOŚiGW
  • udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie
  • podejmowanie działań zapobiegających zagrożeniom środowiska
  • prowadzenie spraw z zakresu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków
Pokój nr 16
telefon: 757 547 746
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Zapiorkowska

Natalia Zapiórkowska

Inspektor ds. gospodarki odpadami

  • weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
  • weryfikacja deklaracji
  • prowadzenie postępowań w sprawach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Pokój nr 16
telefon: 757 547 733
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Referat Budżetu i Finansów Miasta
 

Krystyna Koman-Prokopiuk

Główna księgowa

  • prowadzenie rachunkowości jednostki i organu
  • sporządzanie bilansów rocznych (jednostkowych, zbiorczych, skonsolidowanych), rachunku zysku i strat oraz zestawienia zmian funduszu
  • zapewnienie obsługi finansowo-księgowej urzędu
  • rozdzielanie i dekretacja dowodów bankowych
Pokój nr 17
telefon: 757 547 723
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Marta Olas

Inspektor ds. rozliczeń finansowych i płac

  • sporządzanie list płac pracowników urzędu oraz naliczanie wynagrodzeń z tytułu m.in. umów o dzieło i zlecenie
  • rozliczanie składek i odprowadzanie ich na rachunek ZUS
  • sporządzanie informacji podatkowych do Urzędu Skarbowego
Pokój nr 17
telefon: 757 547 720
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Przemysław Stanoszek

Inspektor ds. podatków, opłat i postępowań podatkowych

  • podatek od nieruchomości od os. fizycznych i prawnych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, pomoc publiczna, sprawozdania)
  • podatek rolny, leśny, od os. fizycznych i prawnych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania)
  • łączne zobowiązanie pieniężne od os. fizycznych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania)
  • podatek od środków transportowych (wymiar, sprawozdania)
  • podatek akcyzowy

Pokój nr 18
telefon: 757 547 738
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Anna Słomka

Podinspektor ds. windykacji i księgowości podatkowej

  • prowadzenie spraw w zakresie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej zaległości podatkowych
  • podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej zaległych podatków
  • prowadzenie postępowania zabezpieczającego, windykacja zaległości podatkowych
  • księgowość podatku  od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego
Pokój nr 18
telefon: 757 547 725
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Magdalena Czesna

Inspektor ds. windykacji

  • windykacja należności z tytułu podatków i opłat lokalnych w zakresie: podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego, opłaty miejscowej, opłaty za odpady komunalne, za zajęcie pasa drogi, opłaty od posiadania psa, od środków transportowych, mandatów
  • zabezpieczenie należności z tytułu podatków i opłat
  • wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu w płatnościach podatkowych
  • wykonywanie zastępstwa na stanowisku kasjera

Pokój nr 18
telefon: 757 547 727
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Magdalena Berbecka

Inspektor ds. podatków, opłat i postępowań podatkowych

  • podatek od nieruchomości os. fizyczne i prawne – wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, pomoc publiczna, sprawozdania
  • podatek rolny, leśny os. fizyczne i prawne – wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania
  • podatek od środków transportowych – wymiar, sprawozdania
  • opłata targowa – wymiar – postępowanie dla osób odmawiających płacenia
  • opłata za zajęcie pasa i wbudowanie urządzeń – rejestr decyzji, księgowanie, upomnienia, sprawozdania
  • rejestr kwitariuszy i akcyza
Pokój nr 18
telefon: 757 547 719
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Katarzyna Piś

Inspektor ds. podatków, opłat i postępowań podatkowych

  • Ewidencja należności z tytułu użytkowania wieczystego i dochodzenie należność
  • Ewidencja dochodów majątkowych
  • Prowadzenie spraw ubezpieczenia majątku
  • Ewidencja środków trwałych i wyposażenia, naliczanie umorzenia środków trwałych, przeprowadzanie i rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych

Pokój nr 17
telefon: 757 547 716
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Anna Boleszczuk

Zastępca Skarbnika Miasta

  • księgowanie dochodów i wydatków na kontach syntetycznych i analitycznych budżetu Miasta
  • rozdzielanie i dekretacja dowodów bankowych
  • prowadzenie rachunkowości kasowej
  • księgowość i windykacja wpływów za zajęcie pasa drogowego oraz opłat rocznych za wbudowanie urządzeń
  • ewidencja sprawozdań jednostkowych: Urzędów Skarbowych, szkół, przedszkoli Miejskiego Ośrodka  Społecznej
  • ewidencja pozabilansowa planów dochodów i wydatków
Pokój nr 17
telefon: 757 547 729
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Ewa Stępień

Podinspektor ds. kontroli podatków i opłat

  • przeprowadzanie kontroli podatków i opłat oraz poboru opłaty miejscowej na terenie miasta
  • sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli
  • prowadzenie rejestru jednostek kontrolowanych
Pokój nr 18
telefon: 757 547 716
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Jadwiga Wojtusiak

Podinspektor ds. obsługi kasy

  • Obsługa kasowa

KASA otwarta w godz. 9-14

Pokój nr 1
telefon: 757 547 734
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Referat Projektów Współfinansowanych i Zamówień Publicznych (UE)
Karolina Szalewska-Wrona

Karolina Szalewska-Wrona

Kierownik referatu

  • gromadzenie i udostępnianie informacji na temat możliwości uzyskania wsparcia finansowego z funduszy Unii Europejskiej i innych źródeł krajowych i zagranicznych
  • pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację projektów inwestycyjnych i rozwojowych
  • koordynacja/realizacja projektów
  • monitoring i kontrola projektów
  • współpraca z referatami i jednostkami organizacyjnymi Miasta, lokalnymi organizacjami i innymi podmiotami krajowymi i zagranicznymi w zakresie realizacji projektów i postępowań o udzielenie zamówień publicznych
  • prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
Pokój nr 13
telefon: 757 547 728
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Marcin Juralewicz

Inspektor ds. realizacji projektów i zamówień publicznych

  • stały monitoring dostępności środków zewnętrznych na realizację projektów w j.s.t.
  • pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację projektów (przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej, rozliczanie, sporządzanie sprawozdań/raportów oraz wyjaśnień na potrzeby kontroli/audytu)
  • udzielanie pomocy referatom i jednostkom organizacyjnym Miasta przy przygotowywaniu i realizacji projektów
  • gromadzenie danych na temat środków pozyskanych w ramach projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych przez referaty oraz jednostki organizacyjne Miasta
  • współpraca, inicjowanie oraz prowadzenie projektów partnerskich z jednostkami samorządu, lokalnymi organizacjami i innymi podmiotami krajowymi i zagranicznymi
  • prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych (przygotowanie dokumentacji i umów o udzielenie zamówienia publicznego, sprawozdawczość)
Pokój nr 14
telefon: 757 547 737
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Referat Promocji Miasta (PM)
Budynek Informacji Turystycznej Jedności Narodowej 1A
 

Agnieszka Rozenek

Kierownik referatu

  • opracowywanie kalendarza imprez kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych
  • utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu
  • przeprowadzanie kampanii medialnych
  • inicjowanie i prowadzenie działalności marketingowej i promocyjnej na terenie miasta, w kraju i zagranicą
  • promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych
  • tworzenie kanałów dystrybucji materiałów reklamowo-promocyjnych i kreowanie pozytywnego wizerunku miasta
telefon: 757 547 744
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Marlena Grochowska

Podinspektor ds. Promocji, Informacji Turystycznej i Turystyki

Urlopowana

 

Katarzyna Brol

Podinspektor ds. Promocji, Informacji Turystycznej i Turystyki

  • przygotowywanie dokumentacji niezbędnej w toku składania wniosków unijnych oraz rozliczania projektów
  • koordynacja prac wykonywanych przez inne referaty w zakresie przygotowania wniosków o dofinansowanie projektu z funduszy UE
  • koordynacja współpracy z miastami partnerskimi
  • promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych
  • prowadzenie zbioru dokumentacji
  • przygotowanie i przeprowadzanie zamówień publicznych

telefon: 757 547 740
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Aneta Kubiela

Podinspektor ds. Promocji, Informacji Turystycznej i Turystyki

  • przygotowywanie dokumentacji niezbędnej w toku składania wniosków unijnych oraz rozliczania projektów
  • koordynacja prac wykonywanych przez inne referaty w zakresie przygotowania wniosków o dofinansowanie projektu z funduszy UE
  • koordynacja współpracy z miastami partnerskimi
  • promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych
  • prowadzenie zbioru dokumentacji
  • przygotowanie i przeprowadzanie zamówień publicznych
telefon: 757 547 748
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Arkadiusz Lipin

Inspektor ds. promocji miasta, kultury i sportu
Redaktor strony internetowej

  • współprowadzenie oficjalnej strony internetowej miasta
  • zarządzanie informacją promocyjną w Internecie
  • współpraca przy tworzeniu materiałów promocyjnych miasta

telefon: 757 547 743
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Bezpieczeństwo i Higiena Pracy
 

Marcin Wylegała

Inspektor ds. BHP i P. Poż.
Komendant Miejski Ochrony Przeciwpożarowej

  • pełnienie służby BHP i ochrony p.poż w urzędzie

Budynek OSP
ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 757 547 717
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Zarządzanie kryzysowe

 

Marta Masłowska

Inspektor ds. zarządzania kryzysowego

  • ocena występujących i potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo publiczne i prognozowanie tych zagrożeń
  • przygotowywanie propozycji działań i przedstawianie Burmistrzowi wniosków dotyczących wykonania, zmiany lub zaniechania działań ujętych w miejskim planie reagowania kryzysowego
  • kierowanie działaniami związanymi z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem usuwaniem skutków zagrożeń na terenie gminy
Budynek OSP
telefon: 757 547 717
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Straż Miejska
 

Andrzej Suchta

Komendant Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Miłosz Butrym

Zastępca Komendanta Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Krystian Klich

Starszy Strażnik Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Patryk Pyczak

Starszy Strażnik Straży Miejskiej

ul. Jedności Narodowej 32
telefon: 75 717 39 41
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.