Osoba | Kontakt |
 |
Mirosław Graf
Burmistrz
- Kierowanie bieżącymi sprawami miasta i reprezentowanie go na zewnątrz
- Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych
|
Pokój nr 8 telefon: 757 547 708 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
 |
Zbigniew Misiuk
Zastępca Burmistrza
- Kierowanie Referatami: Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej • Rozwoju, Planowania Przestrzennego i Nieruchomości • Projektów Współfinansowanych i Zamówień Publicznych
- Miejskim Zakładem Gospodarki Komunalnej
|
Pokój nr 10 telefon: 757 547 708 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
 |
Agnieszka Gwóźdź
Sekretarz
- Kierowanie Referatem Organizacji i Spraw Społecznych
- Wewnętrzna organizacja pracy i nadzór nad obsługą interesantów
|
Pokój nr 13 telefon: 757 547 703 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
 |
Agata Skowrońska-Juralewicz
Skarbnik
- Kierowanie Referatem Spraw Finansowych
- Przygotowanie i wykonanie budżetu miasta
- Podatki i opłaty lokalne
- Gospodarka finansowa gminy
|
Pokój nr 17 telefon: 757 547 702 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
Referat Organizacji i Spraw Społecznych |

|
Oliwia Mitura
Zastępca kierownika referatu
- Zastępstwo kierownika referatu
- Prowadzenie spraw pracowniczych
- Prowadzenie spraw z zakresu nadzoru administracyjnego nad publicznymi szkołami i przedszkolem
- Prowadzenie spraw z zakresu nadzoru finansowego nad publicznymi szkołami i przedszkolem
|
Pokój nr 13 telefon: 757 547 735 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!; Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
 |
Joanna Cirko
Kierownik urzędu stanu cywilnego
- Rejestracja zdarzeń stanu cywilnego
- Sporządzanie aktów stanu cywilnego
- Realizacja wniosków o wydanie dokumentu stwierdzającego tożsamość
- Organizowanie uroczystości jubileuszowych
- Prowadzenie rejestru mieszkańców zameldowanych na pobyt stały lub czasowy oraz ewidencji w tym zakresie
- Prowadzenie i aktualizacja rejestrów wyborców
- Prowadzenie rejestracji i ewidencji przedpoborowych
- Zgłaszanie wniosków w zakresie potrzeb świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony
|
Pokój nr 3 telefon: 757 547 714 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
 |
Anna Adamczyk
Inspektor ds. biura rady miejskiej
- Wykonywanie czynności zapewniających sprawne organizowanie pracy Rady
- Organizowanie i obsługa narad i konferencji
- Prowadzenie korespondencji Rady i komisji
- Prowadzenie całości spraw związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków
- prowadzenie wszystkich spraw z zakresu Kultury i sportu, prowadzenie wszystkich spraw z zakresu pożytku publicznego i wolontariatu
- sporządzanie aktów USC i rejestracja zdarzeń Stanu Cywilnego
|
Pokój nr 3 telefon: 757 547 705 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
 |
Agnieszka Swoboda
Inspektor ds. przedsiębiorców lokalnych
- Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
- Załatwianie spraw wynikających z ewidencjonowania działalności gospodarczej
- wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką
- prowadzenie wszystkich spraw z zakresu ochrony zdrowia oraz zadań wynikających z realizacji ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi do lat 3
|
Pokój nr 3 telefon: 757 547 704 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
 |
Ewa Bartosik
Podinspektor ds. administracji i sekretariatu
- Podejmowanie czynności techniczno-organizacyjnych związanych z przyjmowaniem interesantów przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza
- Zaopatrywanie Urzędu w druki, formularze, materiały biurowe, kancelaryjne
- Prowadzenie spraw z zakresu skarg i wniosków
|
Pokój nr 8 telefon: 757 547 708 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
|
Magdalena Żwirko
Inspektor ds. obsługi interesanta
- Przyjmowanie podań i wniosków
- Ewidencja, rejestracja, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek
- Udzielenie informacji o trybie i sposobie załatwienia sprawy
|
Pokój nr 1 telefon: 757 547 700 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
|
Andrzej Starczyk
Informatyk
- Obsługa informatyczna urzędu
- Konserwacja sprzętu komputerowego będącego na wyposażeniu urzędu i jego bieżące naprawy
- Realizacja projektów związanych z elektronicznym usprawnieniem funkcjonowania urzędu i obsługi interesantów
- Aktualizacja, prowadzenie Miejskiego Biuletynu Informacji Publicznej
- Współdziałanie w prowadzeniu oficjalnej strony miasta
- Opieka nad siecią
|
Pokój nr 6 telefon: 757 547 707 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
Referat Rozwoju, Planowania Przestrzennego i Nieruchomości |
 |
Edyta Kimbort
Kierownik referatu
- przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
- wykonywanie czynności związanych z ewidencjonowaniem należności za nieruchomości udostępnione z zasobu
- prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości gruntowej na rzecz jej użytkownika wieczystego
|
Pokój nr 11 telefon: 757 547 715 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!
|
|
Aneta Żywicka-Hołownia
Zastępca kierownika
- przygotowanie i prowadzenie postępowania w sprawach związanych z podziałami, scalaniem nieruchomości oraz rozgraniczeń nieruchomości
- zapewnienie wyceny nieruchomości
- tworzenie zasobu nieruchomości na cele zabudowy oraz planów wykorzystania zasobu;
- oddawaniem nieruchomości w trwały zarząd
- prowadzenie spraw w zakresie zbywania nieruchomości niezabudowanych, zabudowanych, lokalowych wchodzących w skład zasobu w drodze przetargu i w drodze bezprzetargowej, a także nabywania tych nieruchomości do zasobu
- prowadzenie spraw w zakresie obciążania nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi
|
Pokój nr 11 telefon: 757 547 710 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
 |
Renata Teodorowska
Inspektor ds. gospodarowania nieruchomościami
- prowadzenie spraw sprzedaży nieruchomości w trybie bezprzetargowym
- prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości
- prowadzenie spraw komunalizacji mienia
- ujawnianie prawa własności i użytkowania wieczystego w księgach wieczystych
- prowadzenie spraw rekompensat z tytułu mienia pozostawionego poza granicami RP
|
Pokój nr 11 telefon: 757 547 736 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
 |
Marcin Mitura
Podinspektor ds. gospodarowania nieruchomościami
- prowadzenie spraw z zakresu wydzierżawiania, wynajmowania i użyczania nieruchomości w drodze bezprzetargowej
- prowadzenie ewidencji umów dzierżaw i użytkowania wieczystego
- kontrola realizacji umów dzierżaw i użytkowania wieczystego
- prowadzenie systemu informacji przestrzennej
- wydawanie zaświadczeń z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
|
Pokój nr 11 telefon: 757 547 726 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
 |
Katarzyna Pałka
Inspektor ds. gospodarowania nieruchomościami
- Prowadzenie spraw dot. zawarcia umów najmu na lokale z zasobu mieszkaniowego Gminy;
- Prowadzenie spraw nabycia nieruchomości gruntowych w obrębie działek w trybie art. 209 ugn.
|
Pokój nr 14 telefon: 757 547 739 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
 |
Piotr Rubaj
Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami
- przygotowywanie wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
- przygotowywanie materiałów związanych z organizacją konkursów architektonicznych i urbanistycznych
- prowadzenie innych spraw w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz ochrony zabytków i opiece nad zabytkami
- udzielanie informacji w zakresie wymaganych dokumentów umożliwiających otrzymanie pozwolenia na budowę, wydawanie decyzji
|
Pokój nr 14 telefon: 757 547 712 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
 |
Małgorzata Jarecka
Podinspektor ds. rozwoju i planowania przestrzennego
- przygotowanie i prowadzenie postępowań w sprawach dot. wydania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz warunków zabudowy
- opiniowanie form architektonicznych obiektów tymczasowych oraz lokalizacji i formy plastycznej reklamy
- uzgodnienia przebiegu inwestycji liniowych na terenach gminnych;przygotowywanie i prowadzenie postępowań w sprawach z zakresu wstrzymania użytkowania terenu oraz przywrócenia jego poprzedniego zagospodarowania
- przygotowywanie materiałów związanych z organizacją konkursów architektonicznych i urbanistycznych
- prowadzenie spraw w zakresie oraz ochrony zabytków i opiece nad zabytkami
|
Pokój nr 14 telefon: 757 547 737 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
Referat Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej |
|
Janusz Wnuczak
Kierownik referatu
- planowanie rzeczowo-finansowe inwestycji miejskich
- określanie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania
- gromadzenie dokumentów do rozpoczęcia realizacji zadań inwestycyjnych wraz z organizacją przetargów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
|
Pokój nr 15 telefon: 757 547 711 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
|
Romuald Maly
Podinspektor ds. inwestycji miejskich
- przekazywanie placu budowy dla wykonawców robót inwestycyjnych
- zgłaszanie, zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych właściwym organom i instytucjom
- koordynacja prac inspektorów nadzoru w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań inwestycyjnych
- organizowanie i uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych
|
Pokój nr 15 telefon: 757 547 731 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
|
Joanna Mazurkiewicz
Inspektor ds. gospodarowania i eksploatacji urządzeń komunalnych
- prowadzenie spraw w zakresie koordynacji robót w pasie drogowym
- przygotowywanie i prowadzenie postępowania w sprawach z zakresu zajęcia pasa drogowego
- planowanie inwestycji drogowych i nadzór nad ich realizacją
- prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą
- nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania i oświetlenia miasta, dostawy energii elektrycznej, cieplnej i gazu
|
Pokój nr 15 telefon: 757 547 730 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
|
Ewelina Borkowska
Inspektor ds. infrastruktury i gospodarki komunalnej
- prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów inżynierskich
- prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą ( zgodnie z obowiązującymi przepisami)
- udzielanie zamówień w zakresie przeprowadzanych remontów w drogach, chodnikach, obiektach inżynierskich oraz nadzór nad realizacją
- prowadzenie zaangażowania wydatków na poszczególnych kontach zgodnie z założeniami budżetu - wnioskowanie o dodatkowe środki na realizację zadań
- nadzorowania w zakresie prawidłowego ustawiania i uzupełniania zniszczonego oznakowania drogowego na terenie miasta
- współpraca z innymi zarządcami dróg w zakresie utrzymania
- nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania
- współpraca z właścicielem sieci energetycznej na której umieszczone są oprawy oświetlenia ulicznego (umowa, faktury)
- sprawdzanie opisywanie faktur oświetlenia ulicznego, wyłonienie wykonawcy, przygotowanie umowy, nadzór, kontrola w zakresie iluminacji świątecznych
|
Pokój nr 16 telefon: 757 547 749 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
|
Agata Mamysz
Inspektor ds. gospodarki komunalnej
- prowadzenie spraw w zakresie koordynacji robót w pasie drogowym
- przygotowywanie i prowadzenie postępowania w sprawach z zakresu zajęcia pasa drogowego
- planowanie inwestycji drogowych i nadzór nad ich realizacją
- prowadzenie okresowej kontroli stanu dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich i innych urządzeń związanych z drogą
- nadzorowanie i koordynacja działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania i oświetlenia miasta, dostawy energii elektrycznej, cieplnej i gazu
|
Pokój nr 16 telefon: 757 547 730 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
|
Artur Maćkowiak
Podinspektor ds. ochrony przyrody, zieleni miejskiej i lasów komunalnych
- Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki leśnej w lasach komunalnych
- Sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem zieleni miejskiej i pomników przyrody
- Prowadzenie spraw z zakresu drzewostanu w mieście
- Prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody
|
Pokój nr 15 telefon: 757 547 732 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!
Godziny pracy: poniedziałek 8-16 środa 730-1530 piątek 730-1130
|
 |
Magdalena Zajączkowska
Starszy specjalista ds. ochrony środowiska i gospodarki wodnej
- prowadzenie spraw dotyczących ochrony środowiska oraz warunków korzystania z jego zasobów
- projektowanie planu i programu GFOŚiGW
- udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie
- podejmowanie działań zapobiegających zagrożeniom środowiska
- prowadzenie spraw z zakresu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków
|
Pokój nr 16 telefon: 757 547 746 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |

|
Natalia Zapiórkowska
Inspektor ds. gospodarki odpadami
- weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- weryfikacja deklaracji
- prowadzenie postępowań w sprawach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
|
Pokój nr 16 telefon: 757 547 733 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!
|
Referat Budżetu i Finansów Miasta |
|
Krystyna Koman-Prokopiuk
Główna księgowa
- prowadzenie rachunkowości jednostki i organu
- sporządzanie bilansów rocznych (jednostkowych, zbiorczych, skonsolidowanych), rachunku zysku i strat oraz zestawienia zmian funduszu
- zapewnienie obsługi finansowo-księgowej urzędu
- rozdzielanie i dekretacja dowodów bankowych
|
Pokój nr 17 telefon: 757 547 723 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
|
Marta Olas
Inspektor ds. rozliczeń finansowych i płac
- sporządzanie list płac pracowników urzędu oraz naliczanie wynagrodzeń z tytułu m.in. umów o dzieło i zlecenie
- rozliczanie składek i odprowadzanie ich na rachunek ZUS
- sporządzanie informacji podatkowych do Urzędu Skarbowego
|
Pokój nr 17 telefon: 757 547 720 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
|
Przemysław Stanoszek
Inspektor ds. podatków, opłat i postępowań podatkowych
- podatek od nieruchomości od os. fizycznych i prawnych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, pomoc publiczna, sprawozdania)
- podatek rolny, leśny, od os. fizycznych i prawnych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania)
- łączne zobowiązanie pieniężne od os. fizycznych (wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania)
- podatek od środków transportowych (wymiar, sprawozdania)
- podatek akcyzowy
|
Pokój nr 18 telefon: 757 547 738 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!
|
|
Anna Słomka
Podinspektor ds. windykacji i księgowości podatkowej
- prowadzenie spraw w zakresie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej zaległości podatkowych
- podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej zaległych podatków
- prowadzenie postępowania zabezpieczającego, windykacja zaległości podatkowych
- księgowość podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego
|
Pokój nr 18 telefon: 757 547 725 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
|
Magdalena Czesna
Inspektor ds. windykacji
- windykacja należności z tytułu podatków i opłat lokalnych w zakresie: podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego, opłaty miejscowej, opłaty za odpady komunalne, za zajęcie pasa drogi, opłaty od posiadania psa, od środków transportowych, mandatów
- zabezpieczenie należności z tytułu podatków i opłat
- wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu w płatnościach podatkowych
- wykonywanie zastępstwa na stanowisku kasjera
|
Pokój nr 18 telefon: 757 547 727 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!
|
|
Magdalena Berbecka
Inspektor ds. podatków, opłat i postępowań podatkowych
- podatek od nieruchomości os. fizyczne i prawne – wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, pomoc publiczna, sprawozdania
- podatek rolny, leśny os. fizyczne i prawne – wymiar, odwołania, rozłożenia, umorzenia, sprawozdania
- podatek od środków transportowych – wymiar, sprawozdania
- opłata targowa – wymiar – postępowanie dla osób odmawiających płacenia
- opłata za zajęcie pasa i wbudowanie urządzeń – rejestr decyzji, księgowanie, upomnienia, sprawozdania
- rejestr kwitariuszy i akcyza
|
Pokój nr 18 telefon: 757 547 719 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
|
Katarzyna Piś
Inspektor ds. podatków, opłat i postępowań podatkowych
- Ewidencja należności z tytułu użytkowania wieczystego i dochodzenie należność
- Ewidencja dochodów majątkowych
- Prowadzenie spraw ubezpieczenia majątku
- Ewidencja środków trwałych i wyposażenia, naliczanie umorzenia środków trwałych, przeprowadzanie i rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych
|
Pokój nr 17 telefon: 757 547 716 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!
|
|
Anna Boleszczuk
Zastępca Skarbnika Miasta
- księgowanie dochodów i wydatków na kontach syntetycznych i analitycznych budżetu Miasta
- rozdzielanie i dekretacja dowodów bankowych
- prowadzenie rachunkowości kasowej
- księgowość i windykacja wpływów za zajęcie pasa drogowego oraz opłat rocznych za wbudowanie urządzeń
- ewidencja sprawozdań jednostkowych: Urzędów Skarbowych, szkół, przedszkoli Miejskiego Ośrodka Społecznej
- ewidencja pozabilansowa planów dochodów i wydatków
|
Pokój nr 17 telefon: 757 547 729 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
|
Ewa Stępień
Podinspektor ds. kontroli podatków i opłat
- przeprowadzanie kontroli podatków i opłat oraz poboru opłaty miejscowej na terenie miasta
- sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli
- prowadzenie rejestru jednostek kontrolowanych
|
Pokój nr 18 telefon: 757 547 716 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
 |
Jadwiga Wojtusiak
Podinspektor ds. obsługi kasy
KASA otwarta w godz. 9-14
|
Pokój nr 1 telefon: 757 547 734 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
Referat Projektów Współfinansowanych i Zamówień Publicznych (UE) |
 |
Karolina Szalewska-Wrona
Kierownik referatu
- gromadzenie i udostępnianie informacji na temat możliwości uzyskania wsparcia finansowego z funduszy Unii Europejskiej i innych źródeł krajowych i zagranicznych
- pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację projektów inwestycyjnych i rozwojowych
- koordynacja/realizacja projektów
- monitoring i kontrola projektów
- współpraca z referatami i jednostkami organizacyjnymi Miasta, lokalnymi organizacjami i innymi podmiotami krajowymi i zagranicznymi w zakresie realizacji projektów i postępowań o udzielenie zamówień publicznych
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
|
Pokój nr 13 telefon: 757 547 728 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
 |
Marcin Juralewicz
Inspektor ds. realizacji projektów i zamówień publicznych
- stały monitoring dostępności środków zewnętrznych na realizację projektów w j.s.t.
- pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację projektów (przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej, rozliczanie, sporządzanie sprawozdań/raportów oraz wyjaśnień na potrzeby kontroli/audytu)
- udzielanie pomocy referatom i jednostkom organizacyjnym Miasta przy przygotowywaniu i realizacji projektów
- gromadzenie danych na temat środków pozyskanych w ramach projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych przez referaty oraz jednostki organizacyjne Miasta
- współpraca, inicjowanie oraz prowadzenie projektów partnerskich z jednostkami samorządu, lokalnymi organizacjami i innymi podmiotami krajowymi i zagranicznymi
- prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych (przygotowanie dokumentacji i umów o udzielenie zamówienia publicznego, sprawozdawczość)
|
Pokój nr 14 telefon: 757 547 737 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
Referat Promocji Miasta (PM) Budynek Informacji Turystycznej Jedności Narodowej 1A |
|
Agnieszka Rozenek
Kierownik referatu
- opracowywanie kalendarza imprez kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych
- utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu
- przeprowadzanie kampanii medialnych
- inicjowanie i prowadzenie działalności marketingowej i promocyjnej na terenie miasta, w kraju i zagranicą
- promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych
- tworzenie kanałów dystrybucji materiałów reklamowo-promocyjnych i kreowanie pozytywnego wizerunku miasta
|
telefon: 757 547 744 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
 |
Marlena Grochowska
Podinspektor ds. Promocji, Informacji Turystycznej i Turystyki
Urlopowana
|
|
Katarzyna Brol
Podinspektor ds. Promocji, Informacji Turystycznej i Turystyki
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej w toku składania wniosków unijnych oraz rozliczania projektów
- koordynacja prac wykonywanych przez inne referaty w zakresie przygotowania wniosków o dofinansowanie projektu z funduszy UE
- koordynacja współpracy z miastami partnerskimi
- promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych
- prowadzenie zbioru dokumentacji
- przygotowanie i przeprowadzanie zamówień publicznych
|
telefon: 757 547 740 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!
|
|
Aneta Kubiela
Podinspektor ds. Promocji, Informacji Turystycznej i Turystyki
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej w toku składania wniosków unijnych oraz rozliczania projektów
- koordynacja prac wykonywanych przez inne referaty w zakresie przygotowania wniosków o dofinansowanie projektu z funduszy UE
- koordynacja współpracy z miastami partnerskimi
- promocja miasta na targach turystycznych oraz giełdach krajowych i zagranicznych
- prowadzenie zbioru dokumentacji
- przygotowanie i przeprowadzanie zamówień publicznych
|
telefon: 757 547 748 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
|
Arkadiusz Lipin
Inspektor ds. promocji miasta, kultury i sportu Redaktor strony internetowej
- współprowadzenie oficjalnej strony internetowej miasta
- zarządzanie informacją promocyjną w Internecie
- współpraca przy tworzeniu materiałów promocyjnych miasta
|
telefon: 757 547 743 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!
|
Bezpieczeństwo i Higiena Pracy |
|
Marcin Wylegała
Inspektor ds. BHP i P. Poż. Komendant Miejski Ochrony Przeciwpożarowej
- pełnienie służby BHP i ochrony p.poż w urzędzie
|
Budynek OSP ul. Jedności Narodowej 32 telefon: 757 547 717 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!
|
Zarządzanie kryzysowe |
|
Marta Masłowska
Inspektor ds. zarządzania kryzysowego
- ocena występujących i potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo publiczne i prognozowanie tych zagrożeń
- przygotowywanie propozycji działań i przedstawianie Burmistrzowi wniosków dotyczących wykonania, zmiany lub zaniechania działań ujętych w miejskim planie reagowania kryzysowego
- kierowanie działaniami związanymi z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem usuwaniem skutków zagrożeń na terenie gminy
|
Budynek OSP telefon: 757 547 717 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
Straż Miejska |
|
Andrzej Suchta
Komendant Straży Miejskiej
|
ul. Jedności Narodowej 32 telefon: 75 717 39 41 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!
|
|
Miłosz Butrym
Zastępca Komendanta Straży Miejskiej
|
ul. Jedności Narodowej 32 telefon: 75 717 39 41 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
|
Krystian Klich
Starszy Strażnik Straży Miejskiej
|
ul. Jedności Narodowej 32 telefon: 75 717 39 41 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |
|
Patryk Pyczak
Starszy Strażnik Straży Miejskiej
|
ul. Jedności Narodowej 32 telefon: 75 717 39 41 e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! |